Avatar billede viktor88 Nybegynder
17. marts 2002 - 14:49 Der er 4 kommentarer

MANGE TING...

1. jeg har en 30 GB HD og skal snart ha' en ny okay... men så for at få
monsteret hurtiger vil jeg flytte Windows over i den nye HD såen at det
bliver læst hurtiger kan det lade sig gøre og er det alt det der primær
master og slave master der skal laves om??.

2. jeg har en Duron 850Mhz (950). Geforce 2 mx 400. Soundblaster live!
1024Blunk. og et Asus Apollo KT133 chipset bundkort med XP... okay så er
det på plads, men der er en ting jeg ikke kan få ind i skallen og det er
at en af mine venner har en 1000MhZ og Geforce 2 ti altså pæn god comp.
men min køre bedre end hans selvom at han har prøvet at formatere
adskillige gange.. hvorfor mon, er det fordi at jeg bruger 1½ om dagen på
at orden og fixe den??.. men det begynder at blive lidt svært at køre 1
152 * 864 i alle spil hvad skal jeg opgradere for at kunne det igen??...

3. og nu slutningen af et langt brev kan via's 5 in 1 driver køre med Xp en af
mine venner prøvede og den gik fuldstændig i ged..

hilZen viktor "BaRrecudA" Sloth
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2002 - 14:52 #1
1. Brug Ghost til at kopiere din gamle hd over på den nye
2. Køb et større grafikkort
3. Ja de kan, gør det selv
Avatar billede viktor88 Nybegynder
17. marts 2002 - 20:01 #2
Hov jeg har lige en tilføjelse
4. alle de billeder man "tager" ved at trykke "print Screen sys Rq" hvor forsvinder de hen????
Avatar billede viktor88 Nybegynder
21. marts 2002 - 20:20 #3
kom nu svar
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2002 - 23:55 #4
Op i udklipsholderen.
Efter du har klikket Print Screen kan du i f.eks. Word vælge kommandoen sæt ind og vupti så har du dit skærmbillede inde i et tekstdokument.