Avatar billede luxman Nybegynder
17. marts 2002 - 09:48 Der er 13 kommentarer

wannafind

Hej er der nogen der har erfaringer med Wannafind og som i vil dele med mig....?

jeg står nemlig og er ved og købe hotal ved dem...
men jeg vil godt have andres mening om dem...
Avatar billede startfirma Nybegynder
17. marts 2002 - 09:50 #1
Avatar billede thomasdb Nybegynder
17. marts 2002 - 09:51 #2
Avatar billede a-tot Nybegynder
17. marts 2002 - 09:58 #3
Bruger dem selv de er helt OK
Avatar billede startfirma Nybegynder
17. marts 2002 - 09:59 #4
luxman>

Men jeg tror ikke det er helt forkert at sige du ca. får det du betaler for.

Jeg har prøvet azero, ndw og scannet. Jeg synes de alle var elendige. Enten pga af meget nede tid, eller fordi de ikke kan leverer visse ydelser eller fordi de havde en ringe service.

Nu betaler jeg lidt mere. Jeg bruger www.webpartner.dk til mit site www.startfirma.dk og servicen er kanon, mulighederne er kanon og oppetid/hastighed er kanon :)

Du skal ikke regne med at få det bedste webhotel til laves pris. Hvis jeg skulle anbefale en af de andre jeg har prøvet som er billige må det blive Azero :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede well_r Nybegynder
17. marts 2002 - 10:17 #5
Jeg har haft Rachid.dk på.. Det er sq rigtigt godt!
Jeg havde så den der linux suit som de har.. deres server er PISSE stabil.. tror den var nede ca 3 gange mens jeg havde hotellet.. og 1 eller 2 af dem var pga. opdateringer ..
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. marts 2002 - 10:41 #6
Det eneste jeg ikke er vild med ved Web-Sale, er at FSO ikke virker. Hvis FSO virkede, og man kunne kører cronjobs ville de have alt hvad jeg skulle bruge :o)

Jeg synes at Wannafind fremstår meget proffesionel, men har da også hørt en del utilfredse miner rundt om på Eksperten over deres service - men sådan er det nok alle steder.
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2002 - 21:57 #7
Jeg har indtil nu ikke haft problemer på wannafind.dk, de er stabile, og er kanont gode til at hjælpe og tilpasse dig til deres tilbud. jeg mener helt klart det er i top
Avatar billede itfree1 Nybegynder
07. april 2002 - 14:44 #8
www.secnet.dk er et kanont firma har kun god erfaring med dem
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
09. april 2002 - 21:37 #9
itfree1 >> kan du ikke sige andet end det der..?
nu har jeg set det 3 gange hvor du har sagt det samme
Avatar billede startfirma Nybegynder
09. april 2002 - 21:55 #10
x-gate >

Altid den samme smøre, og sjældent et svar på spørgsmålet :D

Den her kategori er til grin da de fleste er interesseforbundet, og dermed inhabile.

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
09. april 2002 - 21:59 #11
hehe det kan du godt have ret...

men jeg elsker nu den slags spørgsmål...

men du har fuldt ud ret. :((
Avatar billede bursch Nybegynder
18. juli 2002 - 11:18 #12
Luxman

Jeg kan kun sige godt om wannafind, de gange der har været noget med deres server. Har de give lidt for det, på den måde at, jeg har fået en måned gratis.
Men det er ikke noget der sker ofte da deres server køre godt.

Og de gange jeg har haft nogle spørgsmål ved dem har de svaret inden for 15 minutter (Mail)

\\Bursch
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 16:38 #13
lukketid ?