Avatar billede boy-genius Nybegynder
16. marts 2002 - 22:00 Der er 15 kommentarer

Ska jeg lave din hjemmeside?

Hmm. da jeg mangler referencer... og lidt viden omkring kreationen af en hjemmeside (eller et eller andet hehe)
vil jeg gerne lave en hjemmeside for en , men gider ikk alt det der fis og ballade lort..

vil lave det til en der ska bruge et design..
Du ka jo se hvad jeg fx ka lave på http://www.zwirph.subnet.dk/refs/

- mark
Avatar billede e.p. Nybegynder
16. marts 2002 - 22:04 #1
Kvit og frit.....ja tak
Avatar billede e.p. Nybegynder
16. marts 2002 - 22:06 #2
Jeg er uddannet IT-administrator og datanom, og mener helt klart at der er for lidt omkring netværk som har det som ekspertens brugere har brug for.....

Men at skulle til at lave en hjemmeside syntes jeg ikke jeg vil til at sætte mig ind i da jeg har 5 unger, og er igang med Datamatiker udd.
Avatar billede e.p. Nybegynder
16. marts 2002 - 22:10 #3
Design 6 er lidt for cool
Avatar billede boy-genius Nybegynder
16. marts 2002 - 22:12 #4
Ok..
Avatar billede boy-genius Nybegynder
16. marts 2002 - 22:12 #5
Har du et domæne? - og hvad type hjemmeside vil du have - og... det vigtigste.. har du icq?
Avatar billede e.p. Nybegynder
16. marts 2002 - 22:26 #6
1)Jeg har endnu ikke et domæne da jeg ikke har haft brug for det..... men det får jeg prompte.....
2)disignet på http://www.zwirph.subnet.dk/refs/6/ er fed....
Jeg kunne forestille mig at hele hjemmesiden kun skulle omhandle netværk (Alt om netværk)
Nu kommer det jo meget pludseligt....men knapper i retningen af

*LAN
*WAN
*Protokoller
*Internetopsætning
*Routeropsætning
*osv

3) jeg har Icq om 20 minutter
Avatar billede e.p. Nybegynder
16. marts 2002 - 22:29 #7
Hvis du virkeligt mener at du vil gøre det, så vil jeg da oprette et spørgsmål omkring hvad der skal med.
Avatar billede e.p. Nybegynder
16. marts 2002 - 22:53 #8
ICQ: 153826882
Avatar billede e.p. Nybegynder
17. marts 2002 - 00:05 #9
Boy-genius......er du gået i seng eller har du fortrudt eller ??
Avatar billede and.vang Nybegynder
17. marts 2002 - 12:16 #10
Avatar billede sub-media Nybegynder
17. marts 2002 - 13:42 #11
Jeg vil også gerne have lavet en hjemmeside
Avatar billede janomel Nybegynder
17. marts 2002 - 23:45 #12
Hej
Kan du lave en med:
5 sider, hvor der skal være mulighed for underliggende sider.
artikler på forsiden.
opslags Db med -
  Firma, nabvn, tlf nr, by, post nr, beskæftifelse 1 til 5, søge muligheder
Avatar billede e.p. Nybegynder
18. marts 2002 - 00:06 #13
Avatar billede janomel Nybegynder
18. marts 2002 - 00:30 #14
Tak!
Avatar billede nusermivs Nybegynder
27. maj 2002 - 13:31 #15
Hej
Jeg har en hjemmeside, til vores Klan, men mange siger at designet ikke passer til en klan, vil du lave et nyt design til vores klan ??
klanen's hjemmeside: http://www.cardinals.jaha.dk