Avatar billede mufboy Nybegynder
16. marts 2002 - 18:40 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Fed Musik

Er der ikke nogen der kender noget fed musik... Jeg kender mange selv men det ville være dejligt at dele lidt musik smag med andre...Techno og Rap!
Avatar billede moreless Nybegynder
16. marts 2002 - 18:41 #1
http://www.mp3.nu/apipe/ :-) og det kan hentes...
Avatar billede moreless Nybegynder
16. marts 2002 - 18:42 #2
eller albums http://www.simplemp3s.com/ :-)
Avatar billede mufboy Nybegynder
16. marts 2002 - 18:45 #3
Det behøves ikke kunne downloades bare en masse godt musik og albums... :D
Avatar billede initializing Nybegynder
16. marts 2002 - 18:46 #4
Det her ser vist ikke helt lovligt ud... Anmeldt

-Martin
Avatar billede djmoose Nybegynder
16. marts 2002 - 18:46 #5
Tjek www.wmahitlist.dk  (KUN TECHNO!!!!)
Avatar billede mufboy Nybegynder
16. marts 2002 - 18:47 #6
Jeg har ikke noget med det at gøre, jeg ville bare snakke musik..!!
Avatar billede brum Nybegynder
16. marts 2002 - 18:48 #7
Skodmusik kan man altid hente hos vitaminic, men de er vist blevet ramt af et kapitalistisk anfald, som har betydet at man skal have realplayer lagt ind, hvis man ikke gider downloade....

Men angående første del af dit spørgsmål: Gå på loppemarked eller find en CD med B-sider - Det lyder som regel ret godt, og er ganske ukendt for en hel masse mennesker, hvilket jo altid er godt. Hører man B-sider tror folk jop også at man er skideklog (indtil de lærer en bedre at kende).
Avatar billede moreless Nybegynder
16. marts 2002 - 18:51 #8
initializing >> hvad er det som der ikke er lovligt?
Avatar billede brum Nybegynder
16. marts 2002 - 18:51 #9
Men hvis du vil snakke musik, så vil jeg nu nok mene at techno sjældent er særligt fedt. Muligvis fordi jeg kommer fra en skide provinsby, hvor de vildeste steder er røvkedelige og kun spiller mainstream-musik
Avatar billede moreless Nybegynder
16. marts 2002 - 18:56 #10
Jeg er rimelig ny, har lige læst relgerne, nå ups man må ikke angive links til mp3 sites.. vist også selvom de er lovlige... :-/
Avatar billede mufboy Nybegynder
16. marts 2002 - 19:00 #11
KAN FOLK IKKE BARE SNAKKE MUSIK OG DROPPE DET MED ULOVLIGHEDER :D tak... jeg kunne godt bruge nogle gode RAP og TECHNO numre...
Avatar billede djmoose Nybegynder
16. marts 2002 - 19:11 #12
www.wmahitlist.dk kan du finde alt indenfor genren techno, dance og trance. Siden er ment som en inspirationsportal med blandt andet:

- anmeldelser
- cdreol
- chat
- dj stuf
- TOP20
- andres chartlister, links, anmeldelser
- Hittips
- biografier
- kæmpe linkskatalog

og meget mere. Opdateres jævnligt!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. marts 2002 - 19:20 #13
hør noget MUSIK i stedet for; Dream Theater ;0)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. marts 2002 - 19:50 #14
moreless> http://www.eksperten.dk/regler.phtml - kun 5 dage på eksperten...
Avatar billede mufboy Nybegynder
29. marts 2002 - 10:40 #15
Der var ikke ÉN som fortalte mig bare et nummer som F.Eks Eminem - Slim shady....så der er ikke nogen der får nogen point andet end Djmoose
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. april 2002 - 20:09 #16
Dream Theater kan jeg godt gå med til ;-)
Avatar billede otis Nybegynder
02. april 2002 - 20:11 #17
Ill Nino
Led Zeppelin
Tool
RATM
God musik imo :)