Avatar billede prankster Nybegynder
16. marts 2002 - 15:39 Der er 16 kommentarer

Hvad synes i?

Jeg har lavet HP'en [ http://www.ms-code.dk ]...

Prøv at se på den og fortæl mig hvad du synes.

Hvis der er noget du syntes skal laves om eller noget du synes er godt må du meget gerne sige det! =)

Håber i gider.... =)

/Prankster
Avatar billede dar Nybegynder
16. marts 2002 - 15:41 #1
Bare det at den forsøger at maksimere sig selv gør at jeg ikke vil kigge på den så meget som en eneste gang til...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. marts 2002 - 15:42 #2
nicenice - men sørg lige for at alle sider har samme baggrundsfarve!
Avatar billede startfirma Nybegynder
16. marts 2002 - 15:44 #3
Hej Prankster :)

Jeg kan ikke lide baggrunden, den er forstyrrende..ville vælge noget enkelt da den ikke skal bruges til noget..fx ensfarvet :)

Ja det ville gøre underværker og jeg tror at mit helhedsindtryk ville være totalt forandret. Derfor ikke lige mere fra mig nu :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede prankster Nybegynder
16. marts 2002 - 15:48 #4
Det med RESIZING er taget af =)
Avatar billede prankster Nybegynder
16. marts 2002 - 15:49 #5
Til METAL_HANSEN alle sider har faktisk samme farve =)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. marts 2002 - 16:00 #6
ja NU! ;0)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. marts 2002 - 16:01 #7
eller også er det mig der sidder og blander spørgsmål sammen *G*
Avatar billede prankster Nybegynder
16. marts 2002 - 16:03 #8
JAAAA
Avatar billede prankster Nybegynder
16. marts 2002 - 16:11 #9
Jeg har lige uploadet mit nye desig!! TJEK DET UD.

det er kun et par små ændringer!
Avatar billede prankster Nybegynder
16. marts 2002 - 17:10 #10
Til startfirma, jeg har prøvet at lave om på baggrunds farven, hvad synes du?. Det er da bedre ik?

Ellers så svar =)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
17. marts 2002 - 21:45 #11
Ændre skrifttypen til verdena (eller noget lignene). Ændre linkene så de ikke har den grimme blå farve
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. maj 2002 - 08:05 #12
lukketid?!
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2002 - 08:06 #13
MS design = Microsoft Design? *LOL*
Avatar billede steen_hansen Forsker
23. maj 2002 - 08:25 #14
Det er smag og behag. Smag kan som bekendt ikke diskutteres. Personligt synes jeg ikke om designet. Siden er sort(!), dine onmouse over-images med fart-striber (wind) er heller ikke noget jeg bryder mig om. En lysere farve, og en mere normal menu/et mere normalt papir uden den takkede kant. En ens skriftstørrelse, gem Chart, ICQ og POPPER.DK lidt mere væk. Du har en hel blok afsat til de giffer.

Alt i alt et design, som for mig virker dystert (farverne), og på andre områder lidt for pop-agtigt (afstemning til højre, menuknapper, logo m.m.). Men som sagt, så er smag og behag meget forskellig. Det kan måske opvejes af indholdet på dit site, som jo er det essentielle.

0 point? Er det den nye tendens, at man skal bruge tid for ingenting?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:12 #15
lukketid?!
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2003 - 09:51 #16
hehe..Kontoen er ikke aktiv

Men støtter din holdning til åbne spm :)