Avatar billede dalli Nybegynder
16. marts 2002 - 14:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

EXE filer

Hvad for en fil bruger windows 98 til at kører Exe filer med.
Jeg er kommet til at ændre i mappeinstillinger!
Håber i kan hjælpe !
Avatar billede youcom.dk Nybegynder
16. marts 2002 - 15:11 #1
command.com
Avatar billede halifax Nybegynder
16. marts 2002 - 15:13 #2
Jammen, .exe-filer er jo netop programmer i sig selv, fx calc.exe=lommeregner, sol.exe=7 kabale, explorer.exe=stifinder osv.
Hvad har du ændret i mappeindstillinger, Hvilke fejl får du? Hvorfor ikke bare ændre mappeindstillinger tilbage til som før osv.
Skriv mere info om dit problem.
Avatar billede dalli Nybegynder
16. marts 2002 - 15:18 #3
Jeg installerede acdsee4 - derefter ændrede den alle .xxx filer til at åbne fradet program. og så kunne intet kører.
Derefter slettede jeg alle filer og rettede andre!!
Avatar billede halifax Nybegynder
16. marts 2002 - 16:13 #4
Har du stillet spm. vedr. acdsee4 for ikke så længe siden? Ellers var det en anden, jeg læste om, som havde fået sin installation smadret efter install af netop det program! Det er sgu da et lorteprogram.