Avatar billede luxman Nybegynder
16. marts 2002 - 14:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hej

Jeg søger et script som det jeg har på denne side...

www.cd-city.dk/vote/
www.cd-city.dk/vote/phpPollAdmin.php3

forskellen på det jeg har og det jeg gerne vil have er at den skal gemme cookie's
og at når votet og man ikke må vote mere i en bestemt tidslængde så går den automatisk ind på den som viser resultatet...
kan i hjælpe..?
Avatar billede t.lunde Nybegynder
16. marts 2002 - 14:21 #1
ja, jeg har på min hjemmeside et par stykker der er rigtig gode. tag et kig på www.thomaslunde.dk

Eller skal jeg give dig et direkte link. Må det bruge mysql??
Avatar billede luxman Nybegynder
16. marts 2002 - 14:27 #2
ja meget gerne MySQL
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2002 - 14:31 #3
Fin overskrift iøvrigt...
Avatar billede luxman Nybegynder
16. marts 2002 - 14:33 #4
sorry jeg tænkte ikke på at det var overskriften....
Avatar billede t.lunde Nybegynder
16. marts 2002 - 14:36 #5
Jeg har også et flash afstemningsscript, hvis du er interesseret i det?? Se det her: http://www.thomaslunde.dk/afstemning.php

Er det noget?? Det bruger også mysql
Avatar billede luxman Nybegynder
16. marts 2002 - 14:37 #6
farverne er ikke dem jeg skal bruge så det kan jeg ikke bruge har ellers set på det...
desværre du har ikke nogle ´jeg rigtig kan bruge...

jeg lukker det spm og åbner et nyt med den rigtige overskrift...