Avatar billede bornholme Nybegynder
06. juni 2000 - 09:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tv out kort

Jeg kan ikke få mit tvout kort til at smidde billede på mit fjernsyn jeg har forbundet kabler og det hele. når jeg genstarter og er kommet til bios startup kommer der lidt flimmer på fjernsynet, bagefter er den bare sort.
Avatar billede retep Nybegynder
06. juni 2000 - 09:37 #1
Der er mange forskellige kort, som virker på mange forskellige måder. Nogle går automatisk i TV-out, når de bliver sat i en bestemt skærmopløsning. Andre kræver at man kører et lille program...

Hvis du vil have kvalificeret hjælp, bliver du nok nødt til at skrive hvilket kort det drejer sig om, og håbe at der er nogen, der kender til dét...

Mvh
Retep
Avatar billede bornholme Nybegynder
06. juni 2000 - 09:49 #2
Kortet hedder "Silicon Motion LynxEM" og sidder i en bærbar computer
Avatar billede maniacdog Nybegynder
07. juni 2000 - 08:14 #3
Ehh ikke lige det kort man høre mest om?
Prøv og find producenten, der må være nogle drivere eller læsestof der kan hjælpe dig.

-Maniacdog-
Avatar billede bornholme Nybegynder
07. juni 2000 - 08:16 #4
det har jeg prøvet .. der er kun drivere
og en liste over hvor seje producenterne er :P