Avatar billede dcasso Nybegynder
16. marts 2002 - 00:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Submit til popup

Hej

Jeg har en form med et tekstfelt og når der trykkes enter i tekstfeltet skifter den over på en ny side hvor der udføres noget kode på det fra tekstfeltet.

Problemet er bare, jeg ik vil have den til at skifte over på en ny side, men selvfølgelig stadig have udført noget kode på indholdet i tekstfeltet.

Er der nogle som kan forklare mig, hvor jeg ved tryk på enter (submit) får den til at åbne en popup hvori koden udføres.

mvh
Dennis
Avatar billede proxor Nybegynder
16. marts 2002 - 00:27 #1
<form target="_blank" action="blaah.php" method="post">
</form>
Avatar billede dcasso Nybegynder
16. marts 2002 - 10:21 #2
Sorry, jeg gjorde det vist heller ik helt klar.

Jeg skal have den til at lave et popup-vindue (som skal formes med specifik vidde og bredde og derfor kan jeg ik bare bruge targetfunktionen (efter min viden, i hvert fald :) )
Avatar billede dcasso Nybegynder
16. marts 2002 - 11:10 #3
Og må nok også lige tilføje. Jeg skal sådan set lave et helt blankt vindue, uden adressebar, og de andre bar'er.
For eller kan det løses ved at man i Proxor's blaah.php bare sætter
følgende onload="window.resizeTo(200,200),moveTo(200,200)" i body.
Avatar billede dcasso Nybegynder
17. oktober 2004 - 21:48 #4
Må vist hellere få lukket spørgsmålet