Avatar billede dgj Nybegynder
15. marts 2002 - 22:53 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

1024MB ram og Spil sammen.

Jeg har

Soyo Dragon +
2 x 512MB Ram
60GB IBM HDD
1600+ XP

Køre nu med win98 men skal have fat i Win2000

Men det stor spørgsmål er hvad med spil kan de få for mange ram så det begynder at Craze (Blå skærm)
eller vil win2000 selv styre det?
Avatar billede jow Nybegynder
15. marts 2002 - 22:54 #1
Sorry, jeg aner det ikke, Men du har fandme en nice spand til f.eks at sætte en FTP op... Hvilken forbindelse har du ?
Avatar billede dgj Nybegynder
15. marts 2002 - 22:57 #2
256KBit/128KBit TDC

skal have Tiscali bagefter!!!
Avatar billede jow Nybegynder
15. marts 2002 - 23:00 #3
Ok. Jeg TROR ikke umiddelbart at for mange ram kan skabe problemer, det lyder lidt weird synes jeg. Har du da haft problemer, eller prøver du bare at undgå dem ?
Avatar billede dgj Nybegynder
15. marts 2002 - 23:02 #4
Jeg prøver bare at undgå dem :)
Avatar billede dgj Nybegynder
15. marts 2002 - 23:07 #5
Men jeg tænkte på at købe et RADEON 8500 64MB DDR (Den rigtige model)
Sætte min pc til at bruge

62 MB på OpenGL (Det er maximum)
255 MB på Direct3D (Det er maximum)
Avatar billede jow Nybegynder
15. marts 2002 - 23:09 #6
Ok. Som sagt, det er fandme noget af en spand du kører med!
Avatar billede dgj Nybegynder
15. marts 2002 - 23:12 #7
Ja

Dodge Ram 2500
Avatar billede thoma3001 Nybegynder
15. marts 2002 - 23:18 #8
hvis dine ram ikke er kobatible kan det være et problem!!!!
Avatar billede dgj Nybegynder
15. marts 2002 - 23:21 #9
Hvad mener du med kobatible
Avatar billede ballak Nybegynder
15. marts 2002 - 23:40 #10
Nej, spillet kan ikke få for mange RAM, spillene kan slet ikke udnytte så mange RAM.
Avatar billede nobob Nybegynder
16. marts 2002 - 10:03 #11
Med så mange ram, kunne du prøve at lave et ram-drev, og afvikle store programmer eller spil på det. Der kræver bare et program, for at oprette sådan et, men det burde du kunne finde på http://www.tucows.com . Den eneste ulempe er at du hver gang computeren genstartes, mister det data der lå på drevet, og så skal man til at starte forfra, tilgengæld bliver tingene afviklet sindsygt meget hurtigere på et ram-drev så det er da værd at prøve...

Og lige for at besvare spørgsmålet, så burde det ikke gøre nogen forskel, og slet ikke i Windows 2000. Men Windows 98 understøtter jo kun 128 MB Ram, så det ville være en god ide at anskaffe Windows 2000 eller Windows XP hurtigst muligt.
Avatar billede niklaj Nybegynder
16. marts 2002 - 13:51 #12
Jeg vil også mene at du bør overveje et ram drev. Så mange ram kan faktisk( i Win9x) gå hen og gøre computeren langsommere, da den har meget mere den skal lede igennem, det skulle dog ikke være et problem i Win 2K/XP. Men det kan ikke få systemet til at gå ned.
Avatar billede chrede Nybegynder
16. marts 2002 - 15:31 #13
Jeg vil helt klart anbefalde dig at anskaffe Windows XP, nu da du snakker om spil, da' den har en meget større spil-kombatibelhed end Windows 2000.

..og win98....den er ikke meget ved at have da den kun "bruger" de første 128mb af dine mange ram :-) (som nobob også sagde)
Avatar billede nobob Nybegynder
23. marts 2002 - 23:22 #14
.