Avatar billede stillingeren Nybegynder
15. marts 2002 - 22:19 Der er 83 kommentarer

Logo

Er der nogen derude, som kan lave et logo til mig ?

målene
Højde: 100 px
bredde: 700px

Der skal stå "Stilligeren" på logoet og skal være lidt enkelt !

Jeg har ikke nogen side lige nu, så derfor er der ingen ref !

Farverne er også valgfrie, men vil gerne have lidt mørke i baggrunden !

STILLINGEREN
Avatar billede stillingeren Nybegynder
15. marts 2002 - 22:19 #1
Jeg regner med at lukke kl. 24:00 idag !
Avatar billede simonia Nybegynder
15. marts 2002 - 22:22 #2
Så bare tekst og ikke andet?
Avatar billede stillingeren Nybegynder
15. marts 2002 - 22:27 #3
Hvad mener du ?

Det skal være en mørk baggrund
Og tekstens farve er op til jer. Bare ikke lysserød ikke sådan nogen
Avatar billede logomaster Nybegynder
15. marts 2002 - 22:28 #4
Hey Simonia !!!
(me julemanden2002)

stillingeren>> Jeg har et forsøg ! men har ikke nogen oploade sted !
Avatar billede simonia Nybegynder
15. marts 2002 - 22:31 #5
Skiftet navn julemand?
Avatar billede uap Nybegynder
15. marts 2002 - 22:31 #6
http://www.friserverplads.dk/colordesign/stilligeren.jpg

æhm, skal der stå stilligeren eller stillingeren???
Avatar billede logomaster Nybegynder
15. marts 2002 - 22:32 #7
Ja !
Avatar billede stillingeren Nybegynder
15. marts 2002 - 22:33 #8
UPS UPS der skal stå "Stillingeren"

UAP >> jeg kan ikke se noget forslag :-( !
Avatar billede stillingeren Nybegynder
15. marts 2002 - 22:33 #9
Er friserverplads ikke gået ned ?
Avatar billede uap Nybegynder
15. marts 2002 - 22:34 #10
Stillingeren>> Hmm, det skulle du gerne kunne, men har lige rettet teksten også... kig her: http://www.friserverplads.dk/colordesign/stillingeren122.jpg :)
Avatar billede uap Nybegynder
15. marts 2002 - 22:35 #11
Still...>> Det virker fint hos mig =)
Avatar billede stillingeren Nybegynder
15. marts 2002 - 22:35 #12
jeg kommer bare ind på friserverplads.dk
Avatar billede uap Nybegynder
15. marts 2002 - 22:36 #13
Hmm, kan I andre se det jeg har lavet? *S*
Avatar billede hojben Novice
15. marts 2002 - 22:39 #14
Stop med jeres oplæg. Logomaster, Stillingeren og julemanden 2002 er samme person. han er derfor blevet deaktiveret.
Avatar billede uap Nybegynder
15. marts 2002 - 22:39 #15
Still..>> så kig her: http://eksperten.webbyen.dk/
Avatar billede simonia Nybegynder
15. marts 2002 - 22:40 #16
http://www.12day.dk/eksperten/

Lidt svært, når man ikke ved, hvad du bryder dig om, men her et forslag:)

Simonia
Avatar billede simonia Nybegynder
15. marts 2002 - 22:42 #17
Højben:Stop med jeres oplæg. Logomaster, Stillingeren og julemanden 2002 er samme person. han er derfor blevet deaktiveret.

Hvad bedømmer du det på? Det er jo en lidt voldsom anklage uden beviser....

Har du noget på det, vil jeg meget gerne se det..
Avatar billede simonia Nybegynder
15. marts 2002 - 22:43 #18
og Højben, ville det ikke være lidt latterligt, at han så sidder og laver til sig selv?
Avatar billede kapla Nybegynder
15. marts 2002 - 22:46 #19
simonia:
Cookie-check viser at brugererne: Logomaster, Stillingeren og julemanden 2002 har brugt den samme computer.
Avatar billede dhol Nybegynder
15. marts 2002 - 22:46 #20
Nu har jeg lige lånt min bror "konto" HVAD ER DET DU BILDER MIG IND ??????

JEG ER IKKE ALLE DE PERSONER !
jeg har været julemanden2002 !
Jeg har også lige sendt dig en mail !
Avatar billede uap Nybegynder
15. marts 2002 - 22:47 #21
suk, hvorfor så ikke holde sig til ÉN bruger julemand2002?!?!?!?!?
Avatar billede simonia Nybegynder
15. marts 2002 - 22:48 #22
Hvad så hvis det er fra en skole? det holder da ikke.......
Avatar billede dhol Nybegynder
15. marts 2002 - 22:48 #23
OKAY OKAY Jeg indrømmer det var mig !
DET MÅ I MEGET MEGET MEGET MEGET UNDSKYLDE !
Håber eksperten.dk vil lade mig være her !
Jeg prøvet på noget, som jeg ikke kunne gøre p.g.a hojben !
Jeg har væddet med én, og nu skylder jeg ham 5oo kr. takket være hojben !
Avatar billede simonia Nybegynder
15. marts 2002 - 22:49 #24
ok nu er jeg forvirret...dhol, hvem er det.....
Avatar billede uap Nybegynder
15. marts 2002 - 22:49 #25
Nej, nu må jeg le.......
Avatar billede dhol Nybegynder
15. marts 2002 - 22:49 #26
Jeg kunne ikke logge ind på min bruger, og blev derfor nød til at oprette en ny !

Smid mig ud, gør hvad i vil nu !
Jeg har ikke opført mig godt nok :-(
Avatar billede dhol Nybegynder
15. marts 2002 - 22:49 #27
DHOL det er min bror bruger !
Avatar billede simonia Nybegynder
15. marts 2002 - 22:50 #28
for plat det her. Jeg trækker mig. Det her er at holde folk, der ærligt prøver at hjælpe for nar. Tak for "venligheden" Julemand eller whatever!
Avatar billede dhol Nybegynder
15. marts 2002 - 22:50 #29
det skal selvfølgelig ikke ske igen !
Avatar billede uap Nybegynder
15. marts 2002 - 22:50 #30
julemand>> På login siden er der et link som man kan trykke på hvis man glemmer sin adgangskode - Benyt dig dog af den så!!!
Avatar billede dhol Nybegynder
15. marts 2002 - 22:51 #31
SIMONIA UNDSKYLD !
MEN DET VAR ET VÆDDEMÅL !
Avatar billede dhol Nybegynder
15. marts 2002 - 22:51 #32
uap> jeg har prøvet at det der !
Avatar billede hojben Novice
15. marts 2002 - 22:52 #33
Hader små børn som ikke kan finde ud af Ekspertens regler...

Juleknas > Du er velkommen igen hvis du gider besvære dig med at læse ekspertens regler og holde dig til dem...

Hojben / CoAdmin
Avatar billede dhol Nybegynder
15. marts 2002 - 22:52 #34
Hojben >> i KNOW ! det er en STOR fejl af mig !
Men kan jeg ikke beholde mig bruger navn "logomaster" ????
Avatar billede uap Nybegynder
15. marts 2002 - 22:53 #35
Har trukket mine forslag tilbage...
Avatar billede hojben Novice
15. marts 2002 - 22:54 #36
OG en anden ting.. http://logomaster.netwebber.dk bliver slettet med det samme.. så du må få hjælp andet sted fra!
Avatar billede dhol Nybegynder
15. marts 2002 - 22:54 #37
uap > SORRY JEG BEKLAGER MANGE GANGE !
Avatar billede hojben Novice
15. marts 2002 - 22:54 #38
Nej.. dine brugere er deaktiveret!
Avatar billede dhol Nybegynder
15. marts 2002 - 22:54 #39
Hojben > det er "fortjent" til mig SUK !!!

UNDSKYLD !
Avatar billede nonick Nybegynder
15. marts 2002 - 22:55 #40
Prøver luk ikke endnu!
Avatar billede dhol Nybegynder
15. marts 2002 - 22:56 #41
nonick lad vær !
Avatar billede simonia Nybegynder
15. marts 2002 - 22:56 #42
DOH NONICK....LÆS dog hvad her foregår!
Avatar billede dhol Nybegynder
15. marts 2002 - 22:56 #43
HOJBEN >>> HVORFOR BLEV MIN JULEMANDEN2002 DEAKTIVERET ????
Avatar billede hojben Novice
15. marts 2002 - 22:57 #44
EEN bruger pr. person.. hvad i den sætning forstår du ikke???
Avatar billede dhol Nybegynder
15. marts 2002 - 22:58 #45
JO Men  der havde jeg også KUN ÈN !
Avatar billede dhol Nybegynder
15. marts 2002 - 22:58 #46
HOJBEN >> Du må ikke blive SÅ sur !
Jeg beklager jo og siger, at det var et væddemål !
Avatar billede nonick Nybegynder
15. marts 2002 - 23:01 #47
Simonia... LOL!! Fandt jeg først ud af nu :)

Julle.. hvor er du ynkelig :(
Avatar billede simonia Nybegynder
15. marts 2002 - 23:01 #48
Bare synd vi skulle spilde vores kostbare tid på det ikke julemand!!!!!
Avatar billede dhol Nybegynder
15. marts 2002 - 23:01 #49
NONICK >>> SORRY !
Avatar billede hojben Novice
15. marts 2002 - 23:02 #50
well juleknas > tough luck..

piss on me here - dont make it personal..

Uanset hvad det var, var det et brud på reglerne.. og det bør en 14 årig knægt kunne forstå!

Im out..
Avatar billede dhol Nybegynder
15. marts 2002 - 23:02 #51
Tid og tid Det tog jo højst 15 min eller sådan noget !
Avatar billede simonia Nybegynder
15. marts 2002 - 23:02 #52
I know Nonick;) Du plejer først læse bagefter, hvorfor jeg håbede et par store bogstaver kunne nå at fange dine øjne inden;)
Avatar billede dhol Nybegynder
15. marts 2002 - 23:02 #53
Hojben > vil du ALDRIG hjælpe mig mere ?
Avatar billede nonick Nybegynder
15. marts 2002 - 23:03 #54
Kan man have 2 forskellige brugere på én forbindelse? Min mor er nemlig også herinde :) (på samme forbindelse)
Avatar billede nonick Nybegynder
15. marts 2002 - 23:03 #55
simonia.. Tak :)
Avatar billede simonia Nybegynder
15. marts 2002 - 23:04 #56
Welll lille knægt, 15 min udfra en timeløn jeg får til dagligt er nok mere end du nogensinde kommer til at få i ugen for at gå med aviser!
Avatar billede simonia Nybegynder
15. marts 2002 - 23:05 #57
Nonick: Bare heldigt, du ikke nåede videre;)
Avatar billede simonia Nybegynder
15. marts 2002 - 23:05 #58
Er så træt af Eksperten, det er sådan noget her, der gør, man ikke gidder konceptet mere.....det vil sige....konceptet som mangler...
Avatar billede hojben Novice
15. marts 2002 - 23:14 #59
Simonia > det er vel ikke Eksperten du er træt af.. nok mere dens lamme, små, irreterende (og hvad der ellers kan siges) brugere som totalt udnytter systemet ik ?

NoNick > Så længe der ikke bliver slået tvivl om jeres 2 brugere behøver du vist ikke at være bekymret om det ;)

Jule > ALDRIG er sq et lille ord...
Avatar billede simonia Nybegynder
15. marts 2002 - 23:31 #60
Højben: Jo, men det er også disse, der danner stedet her jo;) Reglerne har i her, men jeg ville ønske, man kunne gøre et eller andet for at undgå sådan noget her lidt bedre. Føler mig snydt for points en DEL gange herinde efterhånden. Så mister jeg bare lysten til at "dele ud af min kompetence" til totalt utaknemmelige fjolser, der kun er ude på at udnytte en, når jeg ved, jeg kan passe mit eget og få 600 + moms i timen for at arbejde for mennesker, der værdsætter såvel mit arbejde som min person.
Avatar billede simonia Nybegynder
15. marts 2002 - 23:35 #61
kunne man eventuelt ikke overveje at give forskellige brugere forskellige farver, så man eksempelvis derudfra kunne se, hvor hjælpsom en bruger evt. har været?
Lad os sige en bruger med grønt navn var en bruger, der havde fået sine svar accepteret måske 80 % eller evt. over 100 gange etc....
Avatar billede hojben Novice
15. marts 2002 - 23:35 #62
Jeg er helt enig.. og det er jo også det som vi (coadmins) er igang med at få udsluset.. Men det er ikke let da nye (og gamle) hele tiden kommer til..
Avatar billede simonia Nybegynder
15. marts 2002 - 23:37 #63
Jeg ved godt det ikke er let og i gør et godt job med stedet her....jeg glæder mig bare til en dag, det er lidt mere "sikkert", så vil  flere seriøse mennesker bruge stedet her.
Avatar billede nonick Nybegynder
15. marts 2002 - 23:38 #64
Jeg er blevet snydt 3 gange i dag(Bare i Freelance)!!! Det er ca. 2 timers arbejde i det hele :(

"Du skal nok få point hvis du lige laver ét billede mere" bliver der sagt. Man venter og venter og venter, men der kommer ingen accept. Kan der ikke blive indført en eller anden form for autoaccept. Eller kan Ko-Adminsne ikke få en funktion, så DE kan acceptere svarene?

Kig her eksempelvis : http://www.eksperten.dk/spm/185459 <- Der hersker ingen tvivl om at JEG skal have point, men jeg får dem ikke. Når der ikke herkser tvivl om hvem pointene skal gå til, kan KO-Admins bare acceptere, så "vinderen" får de aftalte point. Dette spm. siger KLART at det er mig der skal have dem. Jeg har flere eksempler, hvor ko-admins kan gribe ind hvis de har acceptér knappen.

Jeg er fandme så træt af det her.

Tror jeg er blevet snydt for 1500 point på de 65 dage jeg har været her(tror jeg det er).
Jeg har også lagt mærke til simonia er blevet snydt et par gange. Ekspertens koncept er ved at blive ødelagt og det er satans synd! Hvis folk nu bare kunne FATTE at de ikke skal oprette 2,3,4,5 eller 6 brugere, kunne det være feeeej! Men nej, vi må leve med idioter og spassersvin..

Too bad.

Co-Admins... Gør jeres arbejde godt, men ikke alt for godt(hvis I forstår) :) Jeg har set nogle rimelig "weirde" metoder taget I brug af en Co-admin. Sommetider skulle man tro at de lige skal checke om "CÆK-Knappen" virker ;)

Take It with ease.. Im out :)

NoNick
Avatar billede nonick Nybegynder
15. marts 2002 - 23:39 #65
CÆK=Væk knappen
Avatar billede nonick Nybegynder
15. marts 2002 - 23:40 #66
Jeg gider ikke engang besværet med at anmelde, for det nytter jo ikke en skid :(
Avatar billede hojben Novice
15. marts 2002 - 23:42 #67
Simonia > Det var en mulighed, men tror bare at det ville favoritisere disse brugere... og det er vist ikke med i Ekspertens ånd..

Nonick > Tro mig... den løsning har vi snakket om indbyrdes hvordan skulle løses.. og vil blive diskuteret når vi mødes IRL..
Avatar billede nonick Nybegynder
15. marts 2002 - 23:45 #68
Hojben Sejt!
Avatar billede simonia Nybegynder
15. marts 2002 - 23:49 #69
Nonick: Har også kommenteret det et par af de steder, jeg har set DU er blevet snydt. Det er for skod at et godt sted skal miste gode brugeres tiltro grundet personer....no offense...men under 14, der sidder og synes det er fedt at holde folk for nar.

Højben: Ok, men hvad så med at oprette en speciel kategori, hvor kun selvstændige kunne diskutere indbyrdes?
Dette kunne eventuelt oprettet under CVR nummer, som jo let kan checkes.
Avatar billede hojben Novice
15. marts 2002 - 23:53 #70
Simonia > I Ekspertens ånd skal alle kunne komme med deres bud på løsning af en given opgave så den ide ville jeg nok "smide" over til Sharks Forum..
Avatar billede simonia Nybegynder
15. marts 2002 - 23:59 #71
Du ville bare være sikker på, det var seriøse henvendelser, du fik på denne måde!
På flere af mine spm. hvor jeg har siddet akut og manglet et svar, har der været latterlige kommentarer som foreksempel: ja jeg tror også det er en fejl.
Doh, sådan noget er bare så belastende, når man flyver ind for at se, om man nu har fået det svar, man søger.
Det er typisk folk som bla. NooN som vist blev slettet i denne uge for at have "rullet" en ny bruger kommer med.
Avatar billede simonia Nybegynder
16. marts 2002 - 00:01 #72
Som Nonick siger burde i admins kunne gå ind og give os de points, vi har bestilt et stykke arbejde for.
I dette her tilfælde, mener jeg dirtekte jeg og den anden bruger, der kom med et forslag burde få delt de udlovede points for den lange næse vi fik her. Kan du følge mig?
Avatar billede hojben Novice
16. marts 2002 - 00:02 #73
Korrekt men det er nu en gang svært at beskytte sig imod..

og nu vil jeg hoppe væk fra skærmen og lure fjerner ;)

Sov godt.. kom endelig med flere forslag til hvordan vi kan gøre det bedre herinde.
Avatar billede hojben Novice
16. marts 2002 - 00:04 #74
jepser .. og det er med på vores "dagsorden" ;)

nat nat
Avatar billede simonia Nybegynder
16. marts 2002 - 00:05 #75
Ok, det lyder betryggende:)
Tak for debatten;) Og hyg dig i natten:)
Avatar billede dmcn Praktikant
16. marts 2002 - 00:46 #76
Uden at have læst hele debatten vil jeg sige følgende til nonick:
Du skriver, at du ikke gider anmelde fordi det ikke hjælper - vi er 10 personer, der hjælper admins med at få tingene til at køre som de skal. Fra nu af skal det nok hjælpe at anmelde, så gør du bare det. :)
Avatar billede nonick Nybegynder
16. marts 2002 - 00:55 #77
Norm.. Det nytter jo ikke en tvebak alligevel. De fleste af dem der ikke giver point, er nye brugere, som aldrig mere logger på eksperten. Desuden får jeg ikke mine fortvente point ved at anmelde.. Tværtimod, må man næsten sige. Spørgsmålet bliver bare lukket og så sidder vi/jeg uden point alligevel.

Jeg vil fandme have de fortvente point. Det er da klart! Jeg gider sq ikke sidde 1 time og arbejde på noget som folk ikke engang kan sige tak for!
Avatar billede simonia Nybegynder
16. marts 2002 - 03:00 #78
Enig Nonick.
Avatar billede roedz Nybegynder
16. marts 2002 - 13:11 #79
Narhovede!!!! Et væddemål, find et andet sted at gør folk til nar. Dette er på sådan et lavt stadie at jeg slet kan beskrive det med ord..
Avatar billede nonick Nybegynder
16. marts 2002 - 13:15 #80
hva ba´?
Avatar billede hojben Novice
16. marts 2002 - 14:00 #81
Nonick > kig længere oppe.. det er ikke dig der bliver skrevet til *S*
Avatar billede nonick Nybegynder
16. marts 2002 - 14:01 #82
hojben.. fand jeg ud af :)
Avatar billede sub-media Nybegynder
17. marts 2002 - 13:55 #83
nogen der vil lave et logo til mig kig i
freelance: logo til sub-media et stort