Avatar billede sth Novice
15. marts 2002 - 21:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Password med store og små bogstaver

Jeg har en kode der undersøger om en bruger er oprettet i en db, det skal være den rigtige kombination af bruger og password, hvis det er det så kommer man til næste side.
MENn den er bare fuldstændig lige glad med om brugeren bruger store eller små bogstaver,altså hvis password er: PasWord så kommer man også ind hvis man bare skriver password, hvordan laver man det om ?
Avatar billede ssjgoku Nybegynder
15. marts 2002 - 21:28 #1
Jeg syntes du skal finde en ny loginin hvis du har frontpage der kan du finde en login
Avatar billede einstein_jr. Nybegynder
15. marts 2002 - 21:35 #2
MENn den er bare fuldstændig lige glad med om brugeren bruger store eller små bogstaver......... det er jeg zq egentlig oz, så smut pomfrit... lukket fest.
Avatar billede hirayz Nybegynder
15. marts 2002 - 21:40 #3
gør sådan:

if StrComp(request.form("password"), rs("password"), 0) = "0" then
response.write "De er ens"
else
response.write "De er ikke ens"
end if
Avatar billede hirayz Nybegynder
15. marts 2002 - 21:42 #4
Avatar billede sth Novice
15. marts 2002 - 21:46 #5
Hold da kæft hvor einstein_jr. da vild konstruktiv i sine svar, mon han ikke burde hede einstein_micro, det er da fint at du giver din mening men sq da ikke som et svar. klovn !
Avatar billede sth Novice
17. maj 2002 - 07:32 #6
jeg lukker