Avatar billede ole4 Nybegynder
15. marts 2002 - 18:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

WebCam

HeY HeY!!!

Jeg har en HP og vil meget gerne have sådan at det kommer ud på min side... Men er der nogen der har et godt forslag til et program jeg kan bruge... Jeg har prøvet et par programmer men der er ingen af dem der virker...
Avatar billede jones_net Nybegynder
15. marts 2002 - 19:14 #1
HomwWatcher fra www.homewatcher.com skulle vidst nok kunne gøre det... Har ikke prøvet selv, men jeg mener at have set at det kan:-)

/J
Avatar billede ole4 Nybegynder
15. marts 2002 - 20:20 #2
p
Avatar billede jones_net Nybegynder
15. marts 2002 - 20:32 #3
Hvad gik det lige ud på??
Der må være en grud til at du afviste...
Fik du det du skulle bruge?

/J
Avatar billede dmcn Praktikant
22. marts 2002 - 14:35 #4
ole4 : Kom med en forklaring - ellers deaktiveres din bruger.
Avatar billede ole4 Nybegynder
23. marts 2002 - 09:49 #5
Hmmm! Jeg var inde og hente det der progrm der... Og det fik fandme min PC til at bryde helt sammen, jeg skulle hen og formatere...
Avatar billede dmcn Praktikant
23. marts 2002 - 10:46 #6
Så forklar det, i stedet for at lukke med "p" som begrundelse. Men jeg tror nu nok du kan sige farvel til din bruger alligevel - pointfusk er ikke smart.