Avatar billede jensi Nybegynder
15. marts 2002 - 13:01 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Online spillehjemmesider

Jeg vil gerne høre om der er nogen der kender nogen gode spillehjemmesider?

PS. Jeg kender godt Coolspil
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. marts 2002 - 13:02 #1
Avatar billede ducks Nybegynder
15. marts 2002 - 13:05 #2
www.2darcade.com
www.gratis-ting.dk (de har vidst et link til et fedt bilspil)
Avatar billede michael-rene Nybegynder
15. marts 2002 - 13:13 #3
Er det sider der anmelder spil, eller er det sider med shockwave og flash spil du søger ?
Avatar billede jonas- Nybegynder
15. marts 2002 - 13:13 #4
Avatar billede nicklasb Nybegynder
15. marts 2002 - 13:13 #5
Du kan også prøve: http://www.arcadetown.com/ Det er lidt mere udfordrende spil. Men det kan dog tage op til 5 min at hente dem..

Så kan du prøve: http://www.members.tripod.com/~fomig/ Det er en liste over en masse multiplayer-spil som du kan spille mod andre på nettet. Forsiden ser ikke ligefrem sælig sjov ud, men spillene er da meget grineren..

Jeg har lige skrevet projekt-opgave om disse slags spil.. ;-)
Avatar billede ducks Nybegynder
15. marts 2002 - 13:16 #6
Avatar billede michael-rene Nybegynder
15. marts 2002 - 13:17 #7
tror jeg har fattet det ;)  prøv macromedia.com  de har et par eksempler på shockwave spil http://www.macromedia.com/software/director/special/inspiration/games/
Avatar billede stroehm Nybegynder
15. marts 2002 - 13:47 #8
Avatar billede nicklasb Nybegynder
15. marts 2002 - 14:11 #9
Skal du have flere??

Her er lige en til fra min rapport.. www.pogo.com
Der er blivet lavet statestikker over hvem det er der spiller på netop denne side.. Halvdelen af dem er kvinder og ud af dem er 80% over 30 år. Denne sider indeholder spil med vidt forskellig handlinger. Der er fx. baseball spil og spil a lá packman..
Avatar billede japp Nybegynder
15. marts 2002 - 16:53 #10
Avatar billede japp Nybegynder
15. marts 2002 - 16:54 #11
ups nej det er www.spil.tv2.dk
Avatar billede ducks Nybegynder
16. marts 2002 - 17:37 #13
Har du ikke snart nok??