Avatar billede mfc_cpp Nybegynder
15. marts 2002 - 03:43 Der er 6 kommentarer

MSDN CD'er

Er det muligt at købe MSDN CD'erne uden at skulle købe MS Visual C++?
Avatar billede laffe Nybegynder
15. marts 2002 - 07:24 #1
Ja, Du skal købe et MSDN abonnement hos Microsoft, så vælter det ind med DVD'er hver måned. Jeg kan ikke huske hvad det koster, men det er ikke helt gratis. ;-).
Avatar billede cpphp Nybegynder
15. marts 2002 - 07:31 #2
De cd'er jeg er intereseret i indeholder MFC documentationen man kan finde på deres hjemmesiden, "sample codes" og andet der har med MS VC++ at gøre
Avatar billede laffe Nybegynder
15. marts 2002 - 07:42 #3
Hvis det kun er MS-hjælpen du skal bruge, så kan du finde alle informationerne på: www.msn.com
Avatar billede laffe Nybegynder
19. marts 2002 - 09:22 #4
Ups ...  Ikke www.msn.com men www.msdn.com
Avatar billede laffe Nybegynder
19. marts 2002 - 09:25 #5
Jeg vrøvler. Glem det sidste svar. Jeg prøvede det lige, men det virkede ikke. Så jeg gik ind på www.msn.com, og ledte efter "msdn", så henvises der til diverse sektioner med guf i.
Avatar billede professoren Nybegynder
19. marts 2002 - 18:00 #6
Hvis du besøger MSDN technet, kan du læse om hvor meget det koster at
abonnerer....visse ting er gratis...