Avatar billede mh28 Nybegynder
14. marts 2002 - 18:37 Der er 11 kommentarer og
5 løsninger

Skal jeg opgrader ???

Jeg køre med windows 2000 PRO men jeg vil gerne lige vide om det ville være en god ide at skifte til Win XP PRO DK eller om 2000 er mindst ligeså godt ??? Hvad skal jeg ???
Avatar billede ducks Nybegynder
14. marts 2002 - 18:41 #1
Nu ved jeg ikke hvor meget du spiller, men xp kører klart flere spil (næsten alle)
Avatar billede western-amigo Nybegynder
14. marts 2002 - 18:41 #2
jeg køre Win Xp og det er noget bedre..... Blandt andet gik min computer ned tit før jeg fikdet, men nu går den ALDRIG ned :)
Avatar billede krukken Juniormester
14. marts 2002 - 18:41 #3
XP, er jo det bedste som er kommet fra Windows indtil videre, men det kommer jo an på dine behov og din maskine!
Avatar billede allan-e-thomassen Nybegynder
14. marts 2002 - 18:43 #4
Jeg ville skifte med det samme, XP´s design er mere raffineret flot, networking er blevet endnu bedre osv.
Efter min mening er det ligeså stabilt som Win2000, men om det er pengene værd er svært at sige. Jeg kan bare sige jeg elsker det nye design!

/ET
Avatar billede fastwrite Nybegynder
14. marts 2002 - 18:46 #5
Man skal lige huske på at Windows XP er bygget omkring kernen på Windows 2000 og stabiliteten omkring Win NT - men XP er klart et genialt operativsystem! Det har de gjort godt!

Men hvis du har win 2000 pro, er der ikke umiddelbar nogen grund til at skifte, for så bruger du den nok ikke til at spille så meget på :o)
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
14. marts 2002 - 19:18 #6
Fastwrite>> Winxp er bygget op på en helt ny kerne.

- Rod
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
14. marts 2002 - 19:21 #7
Eller... Lidt svært at sige egentlig:
http://www.microsoft.com/Danmark/Products/Windows/windowsxp/guide/compare_pro.asp
Der står både at den er baseret på 2k og at den har ny motor?
De har sgu nok skrevet hele koden igen, det er sådan jeg tolker det.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
14. marts 2002 - 20:39 #8
De har ikke skrevet koden helt om, når de nu havde windows 2000 som i forvejen er et rimelig stabilt prof. styresystem, ikke speciel spillevenlig, men god til prof. brug. Men den nye motor den har fået, er baseret ud fra de erfaringer og kildekode de har fra win2000.

Hvorfor opfinde den dybe tallerken flere gange? :o)
Avatar billede krukken Juniormester
15. marts 2002 - 23:24 #9
Kan du ikke skrive lidt om din maskine, så  ville det være lettere at fortælle om det er muligt at opgradere og til hvad?!
Avatar billede mh28 Nybegynder
16. marts 2002 - 01:12 #10
"Windows 2000 PRO" "Athlone XP 1800+" "756 MB Ram SD" "100 GB HD" MSI "motherboard Turbo 2" "Sound Blaster LIVE 5.1" "Geforce 2 MX/MX 400"
Avatar billede krukken Juniormester
16. marts 2002 - 14:46 #11
Jeg sidder ikke engang med sådan en supercomputer!
Der er en masse nye ting i XP som gøre det meget at det er mere behageligt at arbejde med! Desudne kan det simulere samtlige af de gamle versioner af windos! Og det køre altså mere stabilt! Jeg har haft det installeret i ca. et halvt år nu, og har ikke set en eneste blå skærm endnu, eller anden form for advarseler!
Og hvis det skulle ske at der gik lort i XP, har det et sådant system, så du kan, så og sige, føre det tilbage til en dato hvor du ved at det virkede perfekt! Altså at alle filer og instilinger bliver det samme som den dato som du føre det tilbage til!
Der er jo også fjernhjælp kontrolen, hvor du kan give en anden mulighed for at tage styringen ove din computer, mens han hjælper dig med en form for problem!
Der kan være logget flere ind på den samme computer ad gangen!

Osv...

Hvis du vil vide mere, eller er i tvivl om noget af det jeg har skrevet så stil endelig spørgsmål! Men jeg mener at du skal installere XP!
Avatar billede znakeeye Nybegynder
18. marts 2002 - 20:07 #12
NEEEEEJ, opgrader IKKE!!!! Xp er fyldt med sikkerheds huller, og der er en masse spil der slet ikke vil køre i xp....
Og så hedder det
Skal jeg opgradere.
Jeg opgraderer.
Opgrader ikke.
Check lige stavemåden for du skriver ;)
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
18. marts 2002 - 23:44 #13
Ja znakeeye tjek lige stavemåden FØR du skriver
Avatar billede popsy Novice
06. juni 2002 - 16:29 #14
Lukketid?  :)

popsy
Avatar billede mh28 Nybegynder
06. juni 2002 - 21:59 #15
Jeg nupper lige di sidste, Tak for hjælpen. XP Køre skide godt.
Avatar billede peterfup Nybegynder
06. juni 2002 - 22:03 #16
Ka' ikk' la' med at nævne for znakeeue at sikkerhedshuller er ét ord...

:0)