Avatar billede shamanic Nybegynder
14. marts 2002 - 17:23 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

hvilket prog til at lave en video cd.

hvilket program bruget til at lave en videocd som kan afspilles i en dvd maskine. selve videoen hedder stockholm.asf , hvad brændeprogram skal jeg bruge til det?
Avatar billede allan-e-thomassen Nybegynder
14. marts 2002 - 17:34 #1
http://members.home.nl/jgroote/Home_Main_Frame.html kan du klikke på "TOOLS" i menuen, derefter kan du hente programmet: ASF Tools 2.3, det skulle klare dit svenske problem.
Avatar billede shamanic Nybegynder
14. marts 2002 - 19:43 #2
det duer ikke, når den er konverteret til avi, kan den ikke afspilles
Avatar billede malcolmx Nybegynder
14. marts 2002 - 20:14 #3
Hvis det er en avi fil, skal du først finde et konverterings program så det bliver mpeg el. mpeg-2. Hvis du så bruger Nero Buning Software kan du vælge at brænde den som en vcd.

Håber det er svaret.

mvh
Anders
Avatar billede jakeman Nybegynder
14. marts 2002 - 22:51 #4
malcolmx>> det er svaret!!!
Avatar billede shamanic Nybegynder
15. marts 2002 - 00:28 #5
jeg har prøvet en del af de programmer der findes, men jeg har stadig problemer, jeg prøvede ASF tools, som fik den konverteret til avi. så langt så godt, men så kommer problemet, når jeg skal have den lavet om til en mpeg format, så brokker avi2vcd programmet sig over en manglene codec, det har noget at gøre med noget vmw2 format?
Avatar billede shamanic Nybegynder
19. marts 2002 - 19:50 #6
nero gider heller ikke at brænde den avi fil
Avatar billede shamanic Nybegynder
28. marts 2002 - 01:08 #7
jeg lukker dette spørgsmål, det duede ikke.