Avatar billede kennethholst Nybegynder
14. marts 2002 - 17:19 Der er 5 kommentarer

spille computer

Jeg har en gammel petium 3 - 45o, med ati prorage(onboard) grafikkort og voodoo2 pci kort(har ikke agpport),
Er der en måde man kan sætte den op så den blir lidt bedre til grafikken ?
Måske noget bios noget ?
Allle fif er velkomne !
Avatar billede zerohero Nybegynder
14. marts 2002 - 17:29 #1
Avatar billede kennethholst Nybegynder
14. marts 2002 - 17:47 #2
kan ikke komme ind på siden !
Avatar billede allan-e-thomassen Nybegynder
14. marts 2002 - 17:52 #3
Du kan evt. hente programmet SoftFSB, som du kan bruge til at hæve FSBen med. Din computer kører ligenu 4,5(clockmultiplier) gange 100(FSB hastighed) = 450 MHz på min gamle putter, en PIII-450 som din kunne jeg uden problemer kører 4,5 gange 120 = 540MHz.
Det er selvfølgelig ikke uden risiko for din processor bliver beskadiget, men min erfaring er at computeren fryser hvis den ikke kan klare presset!

/ET - en lystig overclocker!!!
Avatar billede allan-e-thomassen Nybegynder
14. marts 2002 - 17:54 #4
Jeg har været en tur i Australien, var væk i seks måneder så jeg er ikke helt up-to-date, nogle nye alternativer til SoftFSB? Anyone??
Avatar billede zerohero Nybegynder
14. marts 2002 - 18:36 #5