Avatar billede mikkelmp Nybegynder
14. marts 2002 - 16:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

JCV gr-dvl 308

Hej hej,
ER der en der ved om man kopiere video fra JVC camcorder modellen gr-DVL308 over på sin computer?

Jeg ved godt at der følger et program o.lign. med, men jeg kna sq ikke rigtig finde ud af at få det kopieret over på computeren, hvis det overhovedet kan lade sig gøre.

MVH
Mikkel
Avatar billede mikkelmp Nybegynder
14. marts 2002 - 19:58 #1
Ups. det skulle være JVC gr-DVL 308
Avatar billede hanloven Mester
19. marts 2002 - 20:55 #2
Mår kameraet er af DV typen kan det helt sikkert lade sig gøre. Du skal anskaffe dig et FireWire-kort. Det har en port som du slutter direkte til kameraet, til stikket der hedder "DV-I"... Du kan så bruge Premiere til at capture det med. (Men lige en advarsel: jeg har selv lige købt et JVC kamera og jeg har gevaldige problemer med Win 2000... - Brug helst Win 98. - det kører bare :-)))
Avatar billede mikkelmp Nybegynder
19. marts 2002 - 21:19 #3
mange tak for hjælpen. 30 point til dig
MVH
Mikkel
Avatar billede mikkelmp Nybegynder
19. marts 2002 - 21:21 #4
jeg har lidt problemer med at godkende: hvordan er det jeg giver dig de der point. jeg ved godt, at det lyder dumt, og jeg har også givet point før, men jeg kan ikke rigtig se noget om at give point. Er det fordi du har lavet en kommentar i stedet for et svar, eller hvad?

Mikkel
Avatar billede hanloven Mester
19. marts 2002 - 22:13 #5
Ja.... Sorry. Min fejl :-) - det er helt sikkert derfor.

Jeg er glad for at du kunne bruge det til noget. Held og lykke med projektet. Det er en spændende ny verden.