Avatar billede lassebm Nybegynder
14. marts 2002 - 12:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Fra CS Til AVI

Er de nogen der har et godt program til at "forvandle" sine dem filer i CS til AVI eller MPEG filer?
Så ville jeg da gerne lige have navnet på det og måske et link!
Avatar billede jimsim Nybegynder
14. marts 2002 - 12:22 #1
Først skal du bruge programmet MKmovie, link her: http://www.eksperten.dk/spm/177253 som laver din demo om til bmp-filer. Dem sætter du så ind i VideoMach, som kan downloads her: http://download.cnet.com/downloads/0-10079-100-6442423.html
Hvis du får problemer spørger du bare igen...
Avatar billede lassebm Nybegynder
14. marts 2002 - 12:23 #2
har jeg prøvet! kan sq ikke lige få det til at virke det mkmovie
Avatar billede jimsim Nybegynder
14. marts 2002 - 13:10 #3
Du pakker så MKmovie ud i en mappe, og derefter trækker(med venstre-museknap) du demo'en (dem-filen) hen over mkmovie.exe og slipper over mkmovie.exe. Så kommer der en lille dosprompt. Når den er slut, ligger der en masse bmp-filer i samme mappe.
Avatar billede lassebm Nybegynder
14. marts 2002 - 15:06 #4
aint working!!!
Der kommer ingen bmp filer!
Avatar billede jimsim Nybegynder
14. marts 2002 - 17:08 #5
Jamen det ved jeg godt hvorfor... det er fordi jeg har glemt at fortælle dig den helt rigtige fremgangsmåde... sorry

Når du har fået lavet din demo, lad os kalde den test.dem, skift opløsning i CS  til 300x200 eller bare en lille opløsning for at teste. Gå ind i konsolen og skriv "timedemo test", så køre demoen. Nu skriver du "startmovie nytnavn" kunne være nytest, og så "timedemo test" igen.
Når din demo er færdig med af afspille, skriver du "endmovie". nu skulle der ligge en stor fil i din hl eller cs mappe som hedder det du skrev i "startmovie nytnavn" måske nytest. Den fil bruger du til MKmovie.

Håber det går bedre denne gang.
Avatar billede lassebm Nybegynder
14. marts 2002 - 17:32 #6
jaak ok! Det var jo ikke lige det jeg ville.!
Jeg ville bare have et program der kunne åbne de DEM filer og så bagefter gemme som som AVI eller MPEG eller noget andet video format!
Ellers er det sq ligefedt. Gider sq ikke bruge SÅ lang tid på det!
Avatar billede jimsim Nybegynder
14. marts 2002 - 19:34 #7
Det er den eneste måde...
Det kommer jo også an på hvor hurtig du er... ;)
Avatar billede w!ld_goose Nybegynder
15. marts 2002 - 08:45 #8
Øhhh Kan man ikke gøre det i GeekPlayer...
Avatar billede jimsim Nybegynder
15. marts 2002 - 11:38 #9
Til avi eller mpg...?? Ikke i version 3.2.
Jeg har ikke hørt om det, og kan ikke finde noget docs om det...
Avatar billede lassebm Nybegynder
04. juni 2002 - 15:59 #10
closing!