Avatar billede jones1024 Nybegynder
13. marts 2002 - 21:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Anbefaling af analog redigeringskort eller grafikkort

Det skal egentlig bare være analog med s-video indgang, og helst ikke koste alt for meget. På forhånd tak.

MVH Jones
Avatar billede cgleerup Nybegynder
18. marts 2002 - 10:15 #1
Når du køber et kort og sætter det i din computer for at capture video, så skal du huske på at det hedder digital videoredigering, men at det blot er fødningen af signalet der er analog.

Matrox laver nogle ganske gode kort, og pinnacle er kendt for også at levere gode produkter til såvel private som proffer.

Hvilket kort der lige umiddelbart er anbefalelsesværdigt til dig, afhænger af hvor mange penge du mener at ville kaste efter et sådan, pinnacle studio 7 og pinaccle dv500 er begge gode kort og et stykke fra hinanden i pris.

Men tjek evt. http://www.pinnaclesys.com/start.asp?Langue_ID=7
Avatar billede jones1024 Nybegynder
18. marts 2002 - 18:31 #2
Det bliver nok et Matrox, da pinnacle DV500 desværre er for dyrt og studio 7 vil sige et DC10plus, som jeg har i forvejen, og som kun er kompatibelt med ganske få computere eksl. min egen og 4 andre, som jeg har testet det på.