Avatar billede prohi-fi Nybegynder
13. marts 2002 - 12:28 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

Skole Opgave Alle For point!

Jeg har fået 1 opgave, hvor jeg skal undersøge om "Hvorfor teenagere og ældrer personer" Sidder foran computeren.. Kom venligst med et ærligt svar.. Så får i nogle Ærlige point ;)
Avatar billede bundgaard Nybegynder
13. marts 2002 - 12:29 #1
hvorfor jeg sidder her?

well..fordi jeg interesserer mig for computere :) og fordi jeg intet liv har ;)
Avatar billede cthun Nybegynder
13. marts 2002 - 12:30 #2
Min bedstemor sidder sgu da ikke ved computeren!!

Men... Det er nok dem der har mest fritid(kunne jeg forestille mig)
Avatar billede killer_bee Nybegynder
13. marts 2002 - 12:30 #3
Mon ik fordi det er den kategori af mennesker som har mere fritid end dem det er på arbejde?
Avatar billede prohi-fi Nybegynder
13. marts 2002 - 12:31 #4
Jeg vil gerne have flere svar!
Avatar billede nonick Nybegynder
13. marts 2002 - 12:34 #5
Ingen ældre mennesker sidder ved en computer for ren morskab! Enten er det arbejde eller også er det fordi de skal lave en sød, lille indbydelse til Kron Juvel Brylluppet i næste uge.

Unge sidder ved sin computer fordi verden er ved at gå af lave. Der er jo for fanden ikke andet at lave. CKFMVTS = "Computer, kvinder og fed musik er vejen til succes!"
Avatar billede killer_bee Nybegynder
13. marts 2002 - 12:35 #6
Teenager er computer fremtiden og vi(folk under 40) er vokset op med dem .. det er en naturlig del af vores hverdag.. For de ældre er det noget Nyt og facinerende og de vil være med på moden :)... mens Dem som arbejder har måske motivationen men ik tiden til at side foren en computer..

Dvs. Teens og ældre har tid og motivation
arbejdsfolk har Måske motivation men tit ik ret meget tid
Avatar billede killer_bee Nybegynder
13. marts 2002 - 12:37 #7
prohi-fi<<< kort sagt er computeren fremtiden!! Du kan ik nævne et eneste ting som ik er direkte eller indirekte styret af en comp ..
Avatar billede prohi-fi Nybegynder
13. marts 2002 - 12:38 #8
Takker!
Avatar billede dribble Nybegynder
13. marts 2002 - 12:39 #9
Teenagere sidder der for at spille, snakke, lytte til musik, de bruger mediet i større omfang end TV, de bruger det til information og arbejde.
Mens ældrer personer har det mere som en hobby, hvis de ikke laver arbejde (og så er der de gamle mænde der bruger det til at lokke små børn til sig *FØJ*)
Avatar billede hemning Nybegynder
13. marts 2002 - 12:40 #10
Da jeg var teenager (3år siden):
Jeg sad først og fremmest foran computeren for at hente oplysninger/nyheder!
For det andet for at lave opgaver - til skolen!
For det tredje fordi jeg har interresse indenfor it/elektronik
For det fjerde for at tjene penge
Som det sidste for at slappe af ;o)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. marts 2002 - 12:44 #11
kort sagt er computeren fremtiden <- jeps.. men ikke i den forstand vi kender dem idag. Jeg tvivler på der er ret mange "almindelige" mennesker der bruger tastaturer i fremtiden. Den dag maskinerne er så intelligente at de forstår tale og kan foretage konklusioner ud fra ikke logiske sammenhænge vil brugervenlighed ikke længere være et issue. Til den tid er det ikke længere nødvendigt at "lære" at bruge en computer. Det er bare noget man gør.

Jeg tror slet ikke fremtidsudsigterne er så lange endda... 10-15 år er mit gæt.

Ældre mennesker bruger også computeren som tidsfordriv. Jeg kender personligt flere der chatter en del.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
13. marts 2002 - 12:56 #12
nanoq .. Jeg er enig.. men jeg tror ik at om 10 -15 år vi er på StarTrek/Wars niveau... hvis vi ik selvdestructer så er mit gæt 100 - 150 år