Avatar billede kochx Nybegynder
13. marts 2002 - 11:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Uønsket start af mappe ved opstart af PC

Hello There

Er der nogen der har løsningen på hvordan man fixer problemet med opstart af folderen "PROGRAM" ved PC opstart. Mappen bliver ikke kaldt fra start biblioteket, ej heller fra Regedit"LM/software/MS/win/current/RUN
hvad F..... for så den mappe til at dukke op på skrivebordet under opstarten.???????????
Avatar billede fastwrite Nybegynder
13. marts 2002 - 11:27 #1
Så er det sket igen... at en bruger har fået oprettet spørgsmålet dobbelt. Kochx - skriv et svar i denne, fx, accepter, så vi kan få den lukket.. jeg ved ikke om det er Eksperten der har problemer for tiden, men det er sket flere gange idag.
Avatar billede kochx Nybegynder
13. marts 2002 - 11:28 #2
ups
Avatar billede fastwrite Nybegynder
13. marts 2002 - 11:29 #3
Har du prøvet at køre en msconfig, og se hvad der bliver startet op af spændende ting?