Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2002 - 20:01 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

pc står og kører og kører

såsnart jeg har været væk fra pc'en mere end 5 min, så står HD og arb. på livet løs med HVAD????

Jeg har ikke pause billeder kørende.
Jeg kan bare høre HD kører løs som var den igang med at åbne op eller lukke ned.
Jeg har en compaq presario 5100 350 mhz
Avatar billede chico Nybegynder
12. marts 2002 - 20:03 #1
Måske mangel på ram så den skrver swap filer på hd.
Eller baggrunds programmmer der er sat til at kontrollere  computeren når den ikke bruges !
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2002 - 20:09 #2
Du er f...... hurtig i dag hva'???  :-)))
Jeg har 256 ram så jeg mener det må være nok.
Jeg tjekker lige det andet....
Avatar billede jakeman Nybegynder
12. marts 2002 - 20:16 #3
Hvad med programmer? Har du feks. et antivirus prog. som står og kører realtime protection eller noget andet i den stil!??

/Jakeman
Avatar billede stenhaug Nybegynder
13. marts 2002 - 08:34 #4
Min gør det samme ind imellem! Ved ik rigtig hvad den laver, men jeg tror ikke det er nogle af mine programmer der gør det !
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2002 - 09:29 #5
jeg har ingen antivirus.
Jeg leder selv videre. I skal have tak for forsøget...