Avatar billede stephan2 Nybegynder
12. marts 2002 - 19:23 Der er 5 kommentarer

Bevægelse af frames

Kan man bevæge frames frit rundt på forskellige underlag f.eks billeder og andre frames. Ligesom når man flytter rundt på billeder i tekstprogrammer eller Publisher, skal nemlig have et frame placeret et helt bestemt sted.

Håber der sidder i "hacker" der ude et sted som har noget "Know how" =)
Avatar billede stephan2 Nybegynder
12. marts 2002 - 19:26 #1
Opppsss kæmpe "tanke torsk", jeg mener tabeller ikke frames.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
12. marts 2002 - 20:01 #2
Nej ikke helt så frit som du beskriver.

Hvad helt præcist skal du ha' hjælp til?
Avatar billede stephan2 Nybegynder
12. marts 2002 - 20:45 #3
Har lavet et interface i adobe....hvor jeg har lavet ned tekst plade som ligesom er nedsænket (gjort med skygger og sådan). Denne nedsækning ligger ikke i centrum af selv interfacet, og der opstår problemet jeg skal nemlig have tabellen til at ligge oven det nedsænkede afsnit.

Sig lige til hvis jeg skal omformulere, hvis det er svært at forstå =)
Avatar billede stephan2 Nybegynder
12. marts 2002 - 21:24 #4
BTW kan man ikke låse et layer til en overflade så den ikke flyver rundt, alt afhængig af opløsningen ???
Avatar billede spyro.dk Nybegynder
16. marts 2002 - 13:31 #5
du har den mulighed at du kan bruge "tracing image" på den måde kan du placerer din tabel ovenpå.