Avatar billede quite Nybegynder
11. marts 2002 - 00:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fryser når man udfylder forms!?

Dette er virkelig underligt.

Når jeg udfylder forms (I ved, typen med en submitknap til sidst, eksempelvis) så hænger min PC dels når jeg trykker tab for at komme til næste felt, og dels når jeg så trykker på den sidste submit-knap. I cirka 10 sekunder fryser det aktuelle browservindue, men det er værd at bemærke at andre browservinduer og computeren generelt IKKE er påvirket.

Jeg har pillet ved internetindstillinger (sat sikkerhed på laveste niveau osv), uninstallet virusprogram og netop opdateret til IE 6, men intet hjælper. Alle andre funktioner på nettet virker fint, men dette er irriterende.

Nogen idéer?

Og et lille tillægsspørgsmål: Hvordan lukker man et emne uden at give points?
Avatar billede bundgaard Nybegynder
11. marts 2002 - 00:07 #1
det sidste > smid et svar selv og accepter det :)
Avatar billede summer Mester
11. marts 2002 - 00:09 #2
Det sidste: Du skriver selv et svar og acc. det selv. Så er det lukket og pointene er ført tilbage til dig.
Avatar billede quite Nybegynder
11. marts 2002 - 00:13 #3
ah, ok *g*

takker

ingen bud på det første?
Avatar billede jan9530 Nybegynder
11. marts 2002 - 12:33 #4
har samme problem på min computer...ved sku ikke hvad det er kommet af, men det er kommet meget pludseligt
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 17:21 #5
Luk please!
Avatar billede quite Nybegynder
27. maj 2007 - 18:49 #6
Svar til mig selv!
Avatar billede quite Nybegynder
27. maj 2007 - 18:49 #7
svar til mig selv, ja.