Avatar billede zred Nybegynder
10. marts 2002 - 19:01 Der er 14 kommentarer
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2002 - 19:03 #1
det er ikke tilladt at lave en direkte reference til et andet spørgsmål på denne måde.

mvh. questis.dk
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
10. marts 2002 - 19:04 #2
kun oprette ét spørgsmål! luk det her !
Avatar billede elkrog Nybegynder
10. marts 2002 - 19:04 #3
Luk dette spørgsmål
Avatar billede fcs Novice
10. marts 2002 - 19:05 #4
Lige en lille note: Det er ikke tilladt at oprette det samme spørgsmål to gange eller at oprette et spørgsmål for at referere til et allerede oprettet spørgsmål. Derudover er det under 30 minutter siden du oprettede det første spørgsmål. Vent lidt og se om der ikke kommer flere svar og luk så i øvrigt dette spørgsmål. Giv eksperterne lidt tid - så skal svaret nok komme ;-)
Avatar billede xzxzx Nybegynder
10. marts 2002 - 19:06 #5
Avatar billede zred Nybegynder
10. marts 2002 - 19:07 #6
Nååh jah.... xzxzx - hvad er koden så til det?!?

OG  ER FUCKING LIGEGLAD MED AT MAN IKK MÅ HA 2 SPG OM DET SAMMRE!
Avatar billede pesa Nybegynder
10. marts 2002 - 19:08 #7
zred>>> Dit andet spørgsmål er under en halv time gammel, så du må lige tage at væbne dig med tålmodighed! En årsag til at folk ikke svarer dig er måske også en "noget" uklar formulering af dit spørgsmål: "Har gjort så man ska rykke siderne fra hinanden for at se min side der er om bag i..... men hvad er kommandoen nu til at rykke dem fra hinanden? så jeg ka bruge knap til at gøre det automatisk.." Øhh, personligt forstår jeg ikke hvad du mener og så er det altså lidt svært at hjælpe! Og som questis siger er det ikke tilladt at lave en direkte reference til et andet spørgsmål på den måde du har gjort.
Avatar billede xzxzx Nybegynder
10. marts 2002 - 19:09 #8
Ja og så er jeg nok fucking ligeglad med dit problem, når du er fucking ligeglad med reglerne!
Avatar billede zred Nybegynder
10. marts 2002 - 19:09 #9
så hvad med at skrive - jeg forstår ikk hvad du mener!

så jeg ka omformulere det...!!

ka sq da ikk læse dine tankre!
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2002 - 19:13 #10
nej, men hvis man vil forvente hjælp, er man nød til at udtrykke sig klart og tydeligt, så der ikke kan være nogen misforståeleser, med dit spørgsmål er der kun et problem, der er ingen forståelse &:-D
Avatar billede zred Nybegynder
10. marts 2002 - 19:19 #11
www.zwirph.subnet.dk/hp/test/ - det kommer til at se sådan ud.... men i stedet for a tma nska rykke siderne fra hinanden manuelt.. ska man ku trykke på en knap der gør det...
Avatar billede zred Nybegynder
10. marts 2002 - 19:25 #12
funktionen sq hedde : settimeout
Avatar billede jakoba Nybegynder
10. marts 2002 - 19:31 #13
Zred >> flyt din forklaring over i det andet spørgsmål og luk dette.
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 16:38 #14
lukketid ?