Avatar billede profy Nybegynder
10. marts 2002 - 18:08 Der er 14 kommentarer

Reference Søges!

Jeg står og mangler en reference og tilbyder derfor at lave måske præcis dig et gratis design? Mine krav er blot at det skal bruges til noget fornuftigt (firma eller lign.). Desuden skal designet placeres på et top level domæne (www.ditnavn.dk) !
Referencen skal bruges til mit site:
http://www.simplesolutions.loopback.dk

Min mail er jespersen@e-box.dk
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
10. marts 2002 - 18:12 #1
hmm...
Jeg kunne da godt bruge noget hjælp, med PHP og MySQL.
Hvis du da vil ! i får også banner reklame !
Avatar billede freeman Nybegynder
10. marts 2002 - 18:14 #2
Du kan kontakte undertegnede på karsten@scandicweb.dk, så kan vi nok finde ud af noget ;o)

Skriv lige lidt om de teknologier mv. som du behersker..
Avatar billede xzxzx Nybegynder
10. marts 2002 - 18:15 #3
Avatar billede dcoder Nybegynder
10. marts 2002 - 18:30 #4
Først vil jeg lige sige at jeg ikke har brug for/er interesseret i et design, selvom tilbuddet lyder fristende :)

Men et godt tip : Hvis du ønsker at dit projekt skal holde i længden, og ønsker du at arbejde professionelt i den brance, så bør du først og fremmest tænke en del mere på W3C. Det er ikke sværere at kode efter standarden, bare lad være med at lave fejlene fra starten :) Samtidigt er du med til at sikre at alle browsere før eller siden vil overholde standarden 100%, i modsatte fald vil vi alle være tvunget til at bruge 5 gange så lang tid på vores projekter fordi vi er nødt til at designe til diverse browsere, blot fordi nogle mennesker ikke er interesseret i at følge standarden.

Læg arbejdet over på browser-producenterne, istedet for at lade det hænge på dine skuldre :) Det er desuden også en ting som MANGE firmaer vil kræve af dig :)

Med venlig hilsen
Casper Veje :)
Avatar billede osaka_san Nybegynder
10. marts 2002 - 18:56 #5
Hva' dælen Casper V.
Du var skisme hurtigere end mig der ;-)

Profy> Kan kun tilslutte mig den voksende gruppe af personer der generelt mener at det er utjekket at levere webløsninger til andre, som ikke er W3C Valide.

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede profy Nybegynder
10. marts 2002 - 18:58 #6
Okay... jeg begynder at programere efter M3C regler.
Avatar billede osaka_san Nybegynder
10. marts 2002 - 18:58 #7
Profy> hvis du er i tvivl om hvad Casper og jeg taler om kan du læse lidt mere om emnet her:

http://archive.webstandards.org/edu_faq.html

Mvh.
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2002 - 19:00 #8
Profy> Prøv hellere med W3C reglerne hæ hæ....
Avatar billede profy Nybegynder
10. marts 2002 - 19:08 #9
Jeg ved udemærket hvad i taler om! før hen valgte jeg simpelhen ikke at tage højde for W3C reglerne.
Avatar billede pixelstorm.dk Nybegynder
11. marts 2002 - 03:58 #10
hmm... "jespersen" hvor bor du henne i verden ? hvis du bor i kbh kan du så ikke lige kontakte mig på email Mike@wpt.dk eller michael@acra.dk

jeg har lige en ide som måske du kunne lide :-)

ps. skriv lige det telefon nr i mailen
Avatar billede profy Nybegynder
11. marts 2002 - 13:24 #11
Jeg bor i sydjylland!
Avatar billede profy Nybegynder
11. marts 2002 - 20:03 #12
Øhh... jeg mangler stadig referencer!
Avatar billede cdc Novice
11. marts 2002 - 20:06 #13
Har du nogle forsøgs sider man kan kigge på, da jeg måske har noget der kan friste dig. Men vil lige se hvad du kan først...

/cdc
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
11. marts 2002 - 20:12 #14
Hvor i SønderJylland ?