Avatar billede firehat Nybegynder
10. marts 2002 - 17:20 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Design...

Hejsa...

Er her ikke en der kan hjælpe mig med at lave et design?
Det skal bruges til www.firehat.tk da det der er nu ikke rigtigt virker.

Det skal have lidt den samme form som det gamle, en slags boks der er på siden (Et table) der skal være mit logo på:
http://www.firehat.filserver.dk/firehat.bmp

Bagrunden der hvor siderne skal være skal helst være "silver" - grå

/Firehat
Avatar billede firehat Nybegynder
10. marts 2002 - 17:20 #1
Tak på forhånd...
Avatar billede first-8 Nybegynder
10. marts 2002 - 18:20 #2
Hey Firehat !

Jeg skal nok prøve, men det kan tidligst blive onsdag. Jeg kan sende dig nogle filer via mail, hvis du post'er din adresse. Hvis DU vil MIG noget, kan du kontakte mig på Psoriasis@SOL.dk eller Toke_WF@OFiR.dk

/ Toke
Avatar billede pesa Nybegynder
10. marts 2002 - 19:02 #3
Dette er bare lige en bemærkning om at det er en dårlig ide at bruge bmp-filer på internettet. Brug hellere f.eks. gif eller jpg.
Avatar billede master_nemo Nybegynder
10. marts 2002 - 20:09 #4
hey firehat, kan du ikke forklare lidt bedre hvad du vil ha?
jeg har lige lavet noget til min side(www.coolart.dk) på'
http://hosted.dailyrush.dk/thx/Coolart2
som du kan checke og ja, ne way sig lige lit mere præcist hvad du lader efter :D
Avatar billede firehat Nybegynder
11. marts 2002 - 15:40 #5
first-8 --> Min email er firehat89@hotmail.com - og tak!

pesa ---> jeg ved det, men det var bare en lille start - så der var bare lidt!!!

master_nemo ---> lidt det webpunkt.dk havde (Inden de blev solgt) det skal bare være med grå (silver) bagrund, eller som http://www.webmax.dk/ der skal bare være en menu til højre, sig til vis du vil have flere eks. så finder jeg nogen... Men husk bagrunden skal helst være grå (silver) og alt det andet skal også være i den stil.

/Firehat
Avatar billede master_nemo Nybegynder
11. marts 2002 - 16:00 #6
jeg prøver :D
Avatar billede master_nemo Nybegynder
11. marts 2002 - 16:02 #7
bare find flere ekspempler :D
Avatar billede firehat Nybegynder
11. marts 2002 - 16:04 #8
master_nemo ---> OK..
Avatar billede master_nemo Nybegynder
11. marts 2002 - 16:17 #9
hmmm firehat, har ikke tid lige nu desværre, håber der er andre der vil hjælpe dig :D
Avatar billede mini-man Nybegynder
13. marts 2002 - 12:53 #10
På fredag vil jeg godt prøve at lave et design til dig hvis det skulle være.??
Avatar billede mini-man Nybegynder
13. marts 2002 - 12:57 #11
er det okay hvis man lige konverterer dit billede til gif-format.??
Bare til det design jeg laver for du kan jo altid ændre det til BMP igen..
Avatar billede firehat Nybegynder
13. marts 2002 - 13:08 #12
mini-man ---> ja ja - bare lav det til gif - det er lidt lige meget!!!
Avatar billede mini-man Nybegynder
14. marts 2002 - 09:52 #13
Det gør også din side lidt hurtigere....som BMP fylder omkring 233 kb men som gif fylder det omkring 34 kb og det lidt bedere kvalitet som gif så det kan betale sig. :)
Avatar billede firehat Nybegynder
14. marts 2002 - 13:44 #14
Jepper... det andet var også bare en start!
Avatar billede firehat Nybegynder
14. marts 2002 - 16:04 #15
Er her nogen der har lavet noget af det?
- venter nysgerigt...

/Firehat
Avatar billede firehat Nybegynder
16. marts 2002 - 11:53 #16
Har lige sat poitne op på 200
Avatar billede darkbreach Nybegynder
18. marts 2002 - 17:53 #17
Hey Firehat!

Jeg har lavet et design til dig. Det ligger på: http://www2.domaindlx.com/darkbreach/firehat/firehat.html

Hvis du kan bruge det så kontakt mig på flubbyb@hotmail.com

So long!
Dark Breach
Avatar billede firehat Nybegynder
18. marts 2002 - 18:56 #18
Dark breach ---> WOW, det er sku cool, men det er ikke sådan et jeg bad om... Men det kan sku godt bruges vis du retter en lille fejl der er i det... Lige under den første Højre box er der en lille underlig streg, den skal vist godt fjernes. Og den boks er også hojre oppe i forhold til de andre.
Men ellers er det rigtigt sejt.

/Firehat

F|reh<>t
Avatar billede mini-man Nybegynder
18. marts 2002 - 21:47 #19
så har jeg sendt det færdige design til din mail...håber du kan bruge det ellers så skriv hvis der skal laves ændringer...
Avatar billede firehat Nybegynder
19. marts 2002 - 17:14 #20
Tak, for det alle...

Vil bruge darkbreach's da jeg synes det er det bedste.

mini-man ---> en spisiel TAK til dig da du er den eneste anden, der har lavet et design ! så du vil også få nogle point ! Men jeg har desvære ikke 200 lige nu men du får dem senere... Har skrevet det på det mini stie man får... Hvis jeg aligevel glemmer det så sig til...

/Firehat
Avatar billede firehat Nybegynder
19. marts 2002 - 17:16 #21
Avatar billede mini-man Nybegynder
19. marts 2002 - 20:55 #22
takker....ked af du ikke ku li mit design men det er okay...jepper det skal jeg nok..
Avatar billede firehat Nybegynder
19. marts 2002 - 21:14 #23
Jeg kunne såmen godt lide dit design, men synes bedre om Darkbreach's !

/Firehat