Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 16:38 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Addresse spørgsmål

Hej

Har p.t. en "addresse" af dette format, og er ved at finde et rigtigt domæne, men indtil det er fundet og valgt har jeg et spørgsmål.

http://home6.inet.tele.dk/xxxxxx/xxxx.htm

Jeg har set flere af disse steder hvor man kan nøjes med at skrive

http://home6.inet.tele.dk/xxxxxx/

og så loader siden. Er det noget jeg selv kan styre på en måde, så min loader når man bare skriver ovenstående?
Avatar billede nicklasb Nybegynder
10. marts 2002 - 16:40 #1
Ja, hvis du bare kalder din startside for index.htm eller index.html
Avatar billede ziron Nybegynder
10. marts 2002 - 16:41 #2
du skal klade din startside index.htm, der er også andre, men det skal du spørge ejeren af din webserver om for det er noget man kan indstille...

/ZIRON
Avatar billede nicklasb Nybegynder
10. marts 2002 - 16:41 #3
så kalder browseren automatisk forsiden..
Avatar billede jan9530 Nybegynder
10. marts 2002 - 16:43 #4
det hedder den allerede, og jeg har lige checket, det dur godt nok....det var satans jeg ike havde set efter det før:-)
Avatar billede ziron Nybegynder
10. marts 2002 - 16:44 #5
hehe det er jo godt nok så :)

/ZIRON