Avatar billede dna Nybegynder
10. marts 2002 - 14:43 Der er 40 kommentarer og
3 løsninger

Har du en hjemmeside ?

Hej Alle...

Jeg har et lille problem, som du måske kan hjælpe mig med.. Jeg har lavet en Portal lidt a´la´ Chart.dk med flere.. men, eftersom den er nyopstartet, mangler jeg sider, som vil tilmelde sig. Jeg er sikker på at projektet nok skal blive til noget med tiden. Jeg tror nemlig at siden bare skal stå og modne samtidigt med, at jeg fordrer den med nye funktioner, men starten er meget svær!

Jeg mangler simpelthen sider, som gider at tilmelde sig! Håber du er villig til at støtte et nyt projekt. Hvis du ikke vil, så vil du måske smide en kommentar om siden? Hvorfor du ikke vil eller sådan ?

På forhånd tak!
dna
www.popper.dk
Avatar billede deacon Nybegynder
10. marts 2002 - 14:46 #1
Jeg vil godt tilmelde min, www.phize.cjb.net ...
Avatar billede startfirma Nybegynder
10. marts 2002 - 14:48 #2
Hvis jeg skal putte et stort grimt logo på min side så er jeg ikke interesseret, eller indsætte logo i øvrigt.

Skal man det?

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede webkasp Nybegynder
10. marts 2002 - 14:48 #3
Avatar billede dna Nybegynder
10. marts 2002 - 14:51 #4
hehe.. Startfirma.dk - dig har jeg jo snakket lidt med før! Det er sådan set lidt af konceptet.. Men, overvejer det da stadig, om det er nødvendigt! Vi har fundet ud af, at logoet er vores eneste måde at reklamere lidt for os selv, og syntes da ikke at det er så slemt!?

Når siden får flere sider tilmeldt, så bliver det muligt at få et meget mindre logo. Ligesom et lille "P" eller sådan noget! - men, har fundet det lidt nødvendigt i starten som "promotion". Ved godt det støder nogen, men håber at kunne trække andre til ?

dna
Avatar billede dna Nybegynder
10. marts 2002 - 14:53 #5
webkasp og deacon: Det ville være rart, hvis I ville melde jer til! I skal bare oprette jer som webmastere på siden. Oprette siden og så indsætte det stykke HTML på jeres side?

dna
Avatar billede dna Nybegynder
10. marts 2002 - 14:54 #6
startfirma.dk >> Ville også gerne bruge reklame på en anden måde... men, som du sikkert ved, så er det meget svært!

dna
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
10. marts 2002 - 14:54 #7
FLOT side..Skal NOK tilmelde mig
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
10. marts 2002 - 14:55 #8
Undskyld at jeg spørger men hvor fanden vælger man sin adresse ?1..altså weburl
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
10. marts 2002 - 14:57 #9
ahh..Min fejl..Nevermind ;))
Avatar billede startfirma Nybegynder
10. marts 2002 - 14:57 #10
Man kan se det her:

http://www.mp3news.dk/

For mig ville det bryde med mit design da det overhovedet ikke passer ind. Det er ikke din skyld for du kan ikke lave et der passer ind på alle sider, med mindre det bliver meget lille.

Held og lykke med siden :)

men du kan da opnå lidt ekstrareklame ved at få dit site vurderet her :

http://www.startfirma.dk/startfirma/forum_visemne.php?kat=2146

Held og lykke med projektet

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
10. marts 2002 - 15:01 #11
DNA > Var der mulighed for at du evt kunne kontakte mig over ICQ 108635660 eller e-mail michael@dichael.dk hvis du skulle mangle hjælp til at veligeholde siden eller lavet noget andet ?! .. :)
Avatar billede dna Nybegynder
10. marts 2002 - 15:08 #12
zyberwizard: Det lyder godt, at du er interesseret. Vi er desværre rigeligt med folk i øjeblikket, da jeg har et par buddys der hjælper til! Men, hvis lokummet en dag brænder, så ringer jeg dig op, ok?! :-)

btw: et lækkert site du har!

dna
Avatar billede bidetus Nybegynder
10. marts 2002 - 15:09 #13
Jeg har tilmeldt min side nu =)

www.spat.dk <- spam spam spam
Avatar billede dna Nybegynder
10. marts 2002 - 15:12 #14
Tak bidetud! Også et lækkert site der! :-)
Avatar billede bidetus Nybegynder
10. marts 2002 - 15:13 #15
lol tark =) *blush*
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
10. marts 2002 - 15:25 #16
Har tilmeldt mig.
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
10. marts 2002 - 15:30 #17
Er det ikke nok bare med er link til:
http://www.popper.dk/ind.asp?id=[ens ID]
?
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
10. marts 2002 - 15:32 #18
Dna : ..Har du ICQ ?! ... Add mig lige 108635660 eller skriv en mail til michael@dichael.dk så sender jeg dig lige mit mob nr ;)
Avatar billede dna Nybegynder
10. marts 2002 - 15:36 #19
Koldsgaard: Nej. Der må ikke ændres i koden! Hvis du ikke har det hele med, så vil den ikke tælle dine hits, og du vil dermed ikke komme med på listerne/kategorierne. Dermed vil du miste besøgende!

Derfor er det vigtigt, at du ligger hele koden ind!

dna
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
10. marts 2002 - 15:39 #20
Okay
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
10. marts 2002 - 15:41 #21
DNa..Svar lige på mit spm
Avatar billede bidetus Nybegynder
10. marts 2002 - 16:06 #22
Tilføjede også lige Xspoiler.com og dk.xspoiler.com til jeres side =)
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2002 - 21:23 #23
dna >> Der findes så mange sites med nøjagtigt dit koncept i forvejen - og de ejer markedet, så du vil sikkert ikke få success med den model... Hvis du virkelig vil gøre dig interessant, så skal du tilbyde noget, de ikke tør gøre efter... Mange (inkl. mig) ville blive rigtig glade, hvis vi ikke behøvede kyle et grimt, ikke-matchende logo på vores site...

Hvis du tilbød folk at have tælleren skjult ville det ganske vist ikke give så meget gratis reklame, men brugerne skal nok komme hvis bare du sørger for at gøre opmærksom på dig selv ad andre veje...
Avatar billede professoren Nybegynder
12. marts 2002 - 10:46 #24
Når man kommer ind til en rubik hvor der IKKE er nogen tilmeldt, skal der være en menupunkt der hedder "opret link" så ALLE kan finde det!!

jeg vil foreslå som ny sites: musiksites, alternativ medicin sites,
åndelig udvikling sites, programmering sites (nerds, beginners, hobby,, pro...)
Avatar billede dna Nybegynder
17. marts 2002 - 12:09 #25
hugoboss_2: Undskyld den lange svartid... Jeg har tænkt på det med den usynlige counter, men kan ikke rigtig se hvordan jeg ellers skulle tiltrække nye mennesker? Har du nogen idéer ?

Lige en update generelt...

Siden er nu opdateret med nye countere! Samt med en ny mulighed for at ændre designet på counteren uden at indsætte nyt HTML-kode! Med det nye stykke kode vil der samtidigt indenfor kort tid komme mere statistik. Så glæd jer til et endnu bedre www.popper.dk

Håber at endnu flere så vil tilmelde sin side! :-)

dna
www.popper.dk
Avatar billede startfirma Nybegynder
17. marts 2002 - 12:32 #26
Har du ikke et link så vi kan se counterne?

Du skal ikke forvente at brugerne vil oprette sig før de kan se præcis hvad de skal sætte ind på deres hjemmeside :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede dna Nybegynder
17. marts 2002 - 12:47 #27
Startfirma: det er selvfølgelig rigtigt nok! Det er lavet inden solen går ned! :-)

dna
www.popper.dk
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
15. april 2002 - 13:38 #28
Ret fedt site...
Kan du ikke lave en kategori som hedder 'Videnskab, så vi nørder også kan være med på noden?? :)

Forslag til underkategorier på 'Videnskab' kan være

Astronomi
Fysik
Kemi
Biologi
Geologí
Arkæologi´

/Tidsrejse-Frede

Webmaster - www.AstronomyWebsite.dk
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
15. april 2002 - 14:14 #29
Er der virkelig ingen som støtter min gode idé??
Avatar billede startfirma Nybegynder
15. april 2002 - 14:20 #30
tidsrejse>

Nu er det jo ikke mig der ejer popper.dk men jeg mener da så absolut at en kategori om videnskab er berettiget :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
15. april 2002 - 14:25 #31
Hvor godt!!

VI VIL HA' VIDENSKAB!!!

;o)
Avatar billede dna Nybegynder
20. april 2002 - 09:42 #32
Hejsa igen!

Har været lidt væk et stykke tid, men er nu tilbage. Det selvfølgelig en mulighed med flere kategorier, men et eller andet sted skal man jo starte.

Jeg kan da fortælle at siden skrider planlagt fremaf både med hensyn til tilmeldende sider og besøgende. Jeg er glad for den gode fremgang her i starten og må nok tillægge lidt af "æren" til brugerne af E.dk og Startfirma.dk.

Håber at se www.AstronomyWebsite.dk tilmeldt ??

dna
www.popper.dk
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
20. april 2002 - 16:59 #33
Jeg tilmelder den ikke før at du har lavet en kategori som hedder:

    Videnskab:
Astronomi
Fysik
Kemi
Biologi
Geologí
Arkæologi
Avatar billede startfirma Nybegynder
20. april 2002 - 17:49 #34
well, de fem typer videnskab er slet ikke dækkende. De knytter sig til det naturvidenskabelige...  hvad med ALLE de andre?

Hvis popper ikke skal lave en milliard kategorier, så skulle han måske nærmere lave 1 kategori der hedder Videnskab et sted hvor den passer ind.

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede startfirma Nybegynder
20. april 2002 - 17:53 #35
tidsrejse-frede>

Inden du begynder at linke til dit site, så skulle du måske lige fikse lidt hist og pist :)

Fandt kun fx. et af billeder der virkede:

Billeder:
Sydlige Deep Field
Andromedagalaxen
Ørnetågen
Timeglastågen
Oriontågen
Pleiaderne
Sombreogalaxen
Hyakutake
Saturn 1
Saturn 2
Saturn 3
Saturn 4
Solsystem 1
Solsystem 2
Solsystem 3

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede dna Nybegynder
20. april 2002 - 21:13 #36
Hmm... Tidsrejse:

Kan jo ikke gå ind og oprette en kategori hver gang en side tilmelder sig med et eller anden weird emne. Jeg vil ikke tigge og be´ folk om at tilmelde deres sider. Det er tilbud som folk kan tage eller lade være. Håber at se dit site på www.popper.dk alligevel.

Startfirma: altid rart at høre endnu en fornuftig kommentar fra dig. :-)

dna
www.popper.dk
Avatar billede robin31 Nybegynder
16. januar 2004 - 09:44 #37
blev vist ikke den store succes :)
Avatar billede dna Nybegynder
16. januar 2004 - 09:56 #38
Der tager du skam fejl. :D

Det kørte godt og stabilt i lang tid. Desværre brændte min server af, så siden gik offline i et stykke tid. For under 1 måned siden har en ny overtaget siden, og ved ikke lige hvad han har gjort ved den. Det var skam en succes for mig!

dna
Avatar billede robin31 Nybegynder
16. januar 2004 - 16:17 #39
Oki...trykkede bare og så det ikke virkede :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. januar 2004 - 17:49 #40
Min viden siger mig at sitet trak ret mange kræfter fra den server den lå på, så den er ved at komme på egen server igen.
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
16. januar 2004 - 18:15 #41
Tja.... Det er godt nok længe siden..... :D
Jeg droppede det jeg skrev om her, og lavede noget nyt i samme stil: www.AstronomyWebsite.dk

Trist at dit sitet ikke blev godt....
Avatar billede dna Nybegynder
16. januar 2004 - 21:28 #42
barcardil: Du har måske info om den nye ejer? Lagde han den på et webhotel?

Sagde til ham, at den krævede egen server.

dna
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. januar 2004 - 00:02 #43
Jeg hørte noget om at det tog ret mange kræfter for web eller mysql serveren. Kan ikke lige huske det, da jeg bare kan huske det af navn. Kender ikke til selve siden