Avatar billede prohi-fi Nybegynder
10. marts 2002 - 13:11 Der er 5 kommentarer

Xp & Gforce 2 Mx

Hej. Jeg har hentet den nyeste driver til mit grafik kort på www.nvidia.com Men efter jeg har installert den skriver min com, hver gang at jeg starter den op at "der er sket en ALVORLIG fejl, dette skyldtes dine drivere til dit grafikkort" Hvad skal jeg gøre??
Avatar billede nonick Nybegynder
10. marts 2002 - 13:14 #1
http://www.tweakup.dk/drivers/nvidia.htm Prøv at snuppe den nyeste driver og geninstallér

Husk at afinstallér din gamle driver føst *:)=
Avatar billede prohi-fi Nybegynder
10. marts 2002 - 13:17 #2
Hvordan afinstallere jeg den seneste driver jeg har hentet?
Avatar billede wanix Praktikant
10. marts 2002 - 13:19 #3
du skal ind i enhedshontering, og slette den. Højreklik på denne computer. Egenskber. Hardware. Enhedshontering. Så finder du den bare. Og slatter den.
Avatar billede zyp Nybegynder
10. marts 2002 - 13:20 #4
Har prøvet det samme.....driveren fuckede den pc´eren op. Jeg har ladet mig fortælle at det kan skyldes at producenter ligger betaversioner ud, og de derfor ikke er til at stole på før der er gået noget tid
Avatar billede prohi-fi Nybegynder
10. marts 2002 - 13:21 #5
Hvad for en skal jeg vælge inde på  http://www.tweakup.dk/drivers/nvidia.htm Altså hvorfor en driver?