Avatar billede burner Nybegynder
09. marts 2002 - 18:11 Der er 5 kommentarer

Benforbindelser på Sony monitor CPD-200EST

Hjælp !!!
Nogen har stjålet min pc, men ladet min monitor stå med afklippet kabel, vil jeg nu gerne have loddet et nyt stik på.
Jeg har spurgt hos Sony, men de vil ikke sende et datablad.
Et værksted vil gerne se på sagen - 900,- kr.
Så vil jeg hellere dele ud af mine point, hvis der er nogen der kender benforbindelser og farvekoden.
Avatar billede jtt Nybegynder
10. marts 2002 - 13:10 #1
Hej Burner

Surt show :-(

Men jeg tror du kan hente hjælp her. http://www.monitorworld.com/Cables/video_standards.html#VESASUPERVGA

mvh

/JTT
Avatar billede jtt Nybegynder
10. marts 2002 - 13:11 #2
Ellers er der gode søgemuligheder på sitet , du burde kunne finde løsningen der.

Held og lykke

/JTT
Avatar billede burner Nybegynder
10. marts 2002 - 17:07 #3
Ja tak skal du ellers ha', Skemaet som sådan kendte jeg godt i forvejen,
problemet er farverne der kommer ud af enden på kablet når jeg afisolere
dette.
Jeg har skilt monitoren ad, men der står kun hvad der er >> RGB og H+V sync.
Så jeg står og mangler farverne på resten.
Avatar billede bwinkel Nybegynder
10. marts 2002 - 18:55 #4
http://www.hardwarebook.net/connector/av/vga15.html
Det er nok den side du leder efter.
Avatar billede burner Nybegynder
11. marts 2002 - 08:51 #5
Ellers tak "bwinkel", den side er jeg selv faldet over !
Problemet er at jeg ikke ved hvad "15 ID3 or SCL  Monitor ID Bit 3" er og hvilken farve kablet har på den pågældende monitor.