Avatar billede haandlangeren Nybegynder
09. marts 2002 - 18:07 Der er 11 kommentarer

Geforce3 Ti500 driver !!!

Jeg kan ikke få mit geforce3 Ti500 til at køre ordentlig ( det "lagger" når jeg spiller !! ) nu har jeg efterhånden prøvet 7-8 forskellige driver, men det hjælper ikke en "disse" ??? er der nogen der ved, hvilken driver der kan løse problemet ???????????
Kortet sidder i en mask. : xp1900,512ddr ram ( pc2100
og et soltek bundkort. jeg kører med Win Me.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. marts 2002 - 18:09 #1
Avatar billede haandlangeren Nybegynder
09. marts 2002 - 18:15 #2
Hmm den har jeg prøvet !! giver nogle flotte tal i 3dMark2000 (11472 ) men den "lagger" sgu når jeg spiller !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. marts 2002 - 18:17 #3
hmmm - det er vist ikke driverne, der er noget galt med, så!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. marts 2002 - 18:18 #4
har du prøvet at defragmentere?!
Avatar billede haandlangeren Nybegynder
09. marts 2002 - 18:31 #5
Joo jeg har faktisk også lige formateret !!! troede det kunne hjælpe !! men ak :((
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. marts 2002 - 19:17 #6
så lugter det lidt af et defekt grafikkort...
har du ikke en ven du kan låne et andet grafikkort af...?
Avatar billede haandlangeren Nybegynder
10. marts 2002 - 13:28 #7
ja, og nu har jeg testet det ,og det lader til, at det slet ikke er der jeg har et problem !!!( får sgu snart pip af den "skide" pc :((
Har iøvrigt oprettet et nyt spørgsmål !! det forklarer nok bedre hvor jeg står lige nu !!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
10. marts 2002 - 18:00 #8
http://www.eksperten.dk/spm/183073
ja, det ser ikke godt ud :0(
Avatar billede niklaj Nybegynder
11. marts 2002 - 18:21 #9
Det lyder som en forkert opsætning i spillet, for 11472 i 3DMark2000 er en god score især af GF3, så det er ikke kortet der er noget galt med det er helt sikkert. Og det er heller ikke driverne. Hvilket spil snakker vi om.( prøv at se om spiller er sat til at køre OpenGL eller Direct3D.
Avatar billede haandlangeren Nybegynder
13. marts 2002 - 06:54 #10
jeg spiller mest Wolfenstein :) !! men jeg tror IKKE det har noget med spil-opsætning at gøre !!! for problemet er nøjagtig det samme, når jeg kører en 3Dmark-test ( underligt nok, så får jeg stadig en pæn score,i 3DMark, selvom det "lagger" ????????  )
Avatar billede niklaj Nybegynder
13. marts 2002 - 15:15 #11
Okay det lyder ikke bare underligt, det lyder meget underligt. Så vil jeg mene at fejlen ligger i kortet. Måske bliver det ikke ordentligt afkølet, er det overclocket?