Avatar billede profy Nybegynder
09. marts 2002 - 17:23 Der er 7 kommentarer

Webudvikler søger opgaver!

Hej jeg freelancer i webudvikling, jeg kan håndtere php, mysql, html og css.

For mere info: http://www.simplesolutions.loopback.dk
Avatar billede xzxzx Nybegynder
09. marts 2002 - 17:26 #1
Avatar billede profy Nybegynder
09. marts 2002 - 17:31 #2
Nå ja, jeg tager ikke w3 så tungt!

Dette indlæg er vel helt efter ekspertens regler under freelance!
Avatar billede xzxzx Nybegynder
09. marts 2002 - 17:38 #3
http://www.startfirma.dk/startfirma/guiden.php?back=guiden&showart=63&lng=dk

http://www.eksperten.dk/regler.phtml narh kan heller ikke lige se det, men det her spørgsmål ser min øjne som en tyk reklamme.
Og det eneste sted der burde reklameres på eksperten er den 468*60px storer areal som du ser i toppen ;).
Avatar billede profy Nybegynder
09. marts 2002 - 17:38 #4
Avatar billede profy Nybegynder
09. marts 2002 - 17:41 #5
Startfirmas komentare til mit site:

Jeg synes den er rigtig flot.

Gode farver og nem at overskue.. go for it :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede xzxzx Nybegynder
09. marts 2002 - 17:54 #6
He... siden du ser på er ved at blive rettet til. Både før, og efter din kommentar. Jeg vil gerne kode efter W3C (det vil du ikke - forskellen) og der er kun en måde at lærer det på, og det er ved at gøre det, siden er været på en 1t ca. fra din kommentar.

Og inden du kaster dig over Pappas Pizza & Grill, er det et produkt før jeg fik øjene op for W3C, som jeg har giddet og ændre...
Avatar billede professoren Nybegynder
11. marts 2002 - 18:49 #7
hvis du er interesseret i at hjælpe en iværksætter firma i opstart fasen,
har jeg 2 opgaver liggenge.
headhunter@dkmail.zzn.com