Avatar billede jonespostman Nybegynder
09. marts 2002 - 15:51 Der er 2 kommentarer

Bærbar P4 langsom

Jeg har lige anskaffet en bærbar P4 1.6GHz.
Problemet er at den jo ikke er særlig hurtig. Det er en desktop cpu der er i den, og den bliver derfor clocket ned så snart den laver noget tungt. (det burde jeg måske have forudset...)
Jeg overvejer at levere den tilbage og finde en anden bærbar med evt. en PIII mobile cpu. Men vil den også blive varm og blive clocket ned hvis den skal lave noget??  (så er jeg jo lige vidt)
Avatar billede toocool Nybegynder
09. marts 2002 - 16:34 #1
Mon ikke du bare skulle finde en bærbar med en mobile P4?

Der er altid noget skrammel med en desktop-cpu i en bærbar, taler af erfaring da jeg sælger det til dagligt.

TC
Avatar billede jonespostman Nybegynder
09. marts 2002 - 17:21 #2
Jo det ville være dejligt  :-)
Men så bliver prisen et problem. Jeg bevæger mig omkring de 16k.
Og der skulle også gerne være en eller anden form for reelt brugbar 3D-accel. i den.