Avatar billede bartafterdark Nybegynder
09. marts 2002 - 15:20 Der er 8 kommentarer

Hjælp til PHP og HTML

Hejsa,
Jeg ville være meget glad, hvis der var nogle som ville hjælpe mig (jeg er en newbee til PHP)
Mit Problem er at der er for meget spild kode, da den blev konveteret til PHP. Er der en som kan hjælpe med at ryde om i den. Men mangler også at få en poll og et nyhedsbrev system til at virke (har dem, skal bare smides ind)
Se link http://localhost/public/index.php

pS: Du får 500 Points og banner plads i en rotate, magler sku' lige sådan en (med system[banner rotater])
Avatar billede fbb Nybegynder
09. marts 2002 - 15:21 #1
link virker ikke
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
09. marts 2002 - 15:24 #2
ups: http://lars.myftpsite.net/public/index.php
prøv evt. at slette index og public (guide gemmen mapper)
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
09. marts 2002 - 15:27 #3
hovsa, glemte at sige at det kun er en side (altså  forside)
Avatar billede sukos Juniormester
09. marts 2002 - 15:49 #4
Og skal vi lige lave lidt "guf" i phpmyadmin? :o)
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
09. marts 2002 - 15:52 #5
Der er aligevel ikke noget MySQL på siden.
Det er også kun min egen computer. What the fu**
Men lad aligevel være.

Kan du hjælpe mig med mit spg. ?
Avatar billede sukos Juniormester
09. marts 2002 - 15:54 #6
Umiddelbart har jeg rigeligt at lave, og det virker som en lidt større opgave. Og er nu heller ikke helt sikker på om jeg kan. Det med at komme ind i andres script og rette er ikke lige noget for mig.
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
09. marts 2002 - 15:55 #7
hmm...
Der er ikke nogen scripts (kun include) resten er faktsik bare HTML
Avatar billede cybermike Nybegynder
08. april 2002 - 12:07 #8
*lol*

http://localhost/public/index.php

"localhost" henviser til dn egen computer og kan kun nås fra din computer af.