Avatar billede kube Nybegynder
09. marts 2002 - 09:06 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

jazz logo?

Hej ekspert-designere,
jeg skal bruge et logo af en saxofon, derudover skal teksten Jazz animeres ind i logoet. Jeg vil gerne have hvid baggrund.

størrelse ja - gode foreslag er velkomne, men skal bruges i toppen venstre hjørne, såe kvadratisk 125 eller 150.

er det noget, der kan lade sig gøre?
mvh
kube
Avatar billede fastwrite Nybegynder
09. marts 2002 - 11:13 #1
Ja, da :o)

Jeg forsøger
Avatar billede fastwrite Nybegynder
09. marts 2002 - 11:13 #2
Animeres i flash?
Avatar billede kube Nybegynder
09. marts 2002 - 11:20 #3
ka du lave noget så knapperne går op og ned (åbner eller lukker)- så det ser ud som om den spiller eller er det for besværligt?
Avatar billede kube Nybegynder
12. marts 2002 - 11:09 #4
går det fremad med flashen!!
Avatar billede nicklasb Nybegynder
17. marts 2002 - 22:40 #5
Jeg har engang lavet et til en saxofonkvartet som jeg selv spiller i..
Det kan du se her: http://www.bornstein.dk/olfert.jpg
Og, nej.. Du kan ikke bare hapse det.. Jeg har skrevet mit eget navn oven på, så ingen kan tage det.. og jeg har også slettet det inde på selve siden..
Men er det noget ligende det du mener?? Jeg kan ikke animere det i flash.. Det er jeg ikke god til, når det er rigtige billeder.. Men ville bare lige hører..
Avatar billede kube Nybegynder
18. marts 2002 - 13:37 #6
det behøver ikke være flash, også bare almindelige gif fil. Hvis du kan lave noget lignende, skal du være meget velkommen, så jeg kan uddele point...
Avatar billede nicklasb Nybegynder
18. marts 2002 - 19:15 #7
Hvilken størrelse skal det være..
125 eller 150 meget foreskel.. Har du ikke en side, så jeg kan se det.. Også så farverne kommer til at passe sammen..
Og hvilken farve skal det der Jazz stå med??
Avatar billede kube Nybegynder
19. marts 2002 - 07:44 #8
150! jeg har ikke begyndt på designet, men vil bygge det op omkring logoet! Så hvis du kommet med et forslag...
husk jeg vil gerne have baggrunden hvid - eller hvis du kan lave det i photoshop format, så kan jeg jo selv ændre baggrundsfarven!!
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. marts 2002 - 13:54 #9
Jeg har lavet dette: http://www.bornstein.dk/saxlogo.jpg
Mit navn bliver selvfølgelig fjernet hvis du syntes om det. Jeg tænkte at du nog ikke kunne bruge et logo med en halv saxofon lige som på mit eget, hivs der skal være luft omkring, så jeg fandt et billed frem af min saxofon fra den gang den var ny, nede på musikskolen.
Du kan da godt få en PhotoShop Pro 7.0 fil, hvis det er det du vil have..
Men hvad syntes du om det..??
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. marts 2002 - 13:57 #10
Hvis du hellere vil have et logo med en altsax kan du da også få det.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. marts 2002 - 14:00 #11
eller en sopransax..
Avatar billede kube Nybegynder
20. marts 2002 - 10:50 #12
hvis du fjerner alt tekst "nicklas+ jazz" fra billedet viljeg gerne give point, og selv lave noget med det! Er det i orden med dig???
Avatar billede annec Nybegynder
20. marts 2002 - 11:19 #13
Hvis du stadig mangler det...: Skal det være et rigtigt billede eller er du også interessert i et tegnet logo??
Avatar billede nicklasb Nybegynder
20. marts 2002 - 14:29 #14
Hvis det bare er saxofon-billeder du er interesseret i kan du se dem her:

http://www.bornstein.dk/sax1.jpg
http://www.bornstein.dk/sax2.jpg og
http://www.bornstein.dk/sax3.jpg

Håber det hjalp..
Avatar billede nicklasb Nybegynder
20. marts 2002 - 21:48 #15
Har du hentet billederne så jeg kan få slettet dem fra min server??
Det må gerne være meget snart..
Avatar billede nicklasb Nybegynder
21. marts 2002 - 14:21 #16
kube-> har du fået hentet billederne?? Jeg vil nemlig gerne snart have dem slettet fra serveren.. Du får lige til kl 20.00
Avatar billede nicklasb Nybegynder
22. marts 2002 - 12:20 #17
Hva' sker der.. Hvorfor svare du ikke.. Hvis du kan bruge billederne må du meget gerne lukke spørgsmålet..!
Avatar billede kube Nybegynder
22. marts 2002 - 15:54 #18
sorry - jeg har ikke haft tid til at være herinde, jeg har ikke set dine billeder nicklasb!
==>Til annec, så må det også meget gerne være tegnet!
Det kan være alt, jeg er nemlig ikke særlig god til design, jeg er mere nede i koder...
Avatar billede nicklasb Nybegynder
22. marts 2002 - 17:11 #19
Er du interesseret i billederne eller ej?? Hvis du er kan jeg godt ligge dem op igen.. Men jeg kan bare ikke have dem der oppe i så langt tid.. Jeg har kun 30 MB på serveren..
Avatar billede kube Nybegynder
23. marts 2002 - 08:36 #20
hmm!  -...........- ja lad mig se dem.
Det ku jo være det var noget godt du havde?
Avatar billede nicklasb Nybegynder
23. marts 2002 - 10:48 #21
Så virker de igen..
Avatar billede kube Nybegynder
23. marts 2002 - 12:37 #22
så har jeg hentet dem - jeg venter lidt med at give point det kan være annec også fortjener en par point, ok!