Avatar billede pr4nk Nybegynder
09. marts 2002 - 07:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Computer lort

Dav ... Når jeg starter min com går der lige før den vil boote fra harddisken ... men nu vil den ikke boote mere ... den stopper der hvor der er
=========================
DIskette A : 1.44M, 3,5 in.
Diskette B : None
Pri. Master Disk :
Pri Slayer Disk :
osv.....

¨Den som ved hvad jeg mener ?
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
09. marts 2002 - 08:07 #1
Prøv at gå ind i BIOS ved at trykke på DEL knappen under opstarten. Derinde kan du indstille hvorfra og i hvilken rækkefølge der skal bootes fra :o)
Avatar billede pr4nk Nybegynder
09. marts 2002 - 08:10 #2
Ja flot det ved jeg sq da godt ! ... Og har prøvet ... virker stadigvæk ikke !
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
09. marts 2002 - 08:11 #3
Ja selv flot når du udlover 15 point = let spg. :)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
09. marts 2002 - 08:12 #4
Nå men hvordan er problemet opstået?
Avatar billede pr4nk Nybegynder
09. marts 2002 - 08:16 #5
Ved ikke ... jeg genstarter, også ville den bare ikke mere ! ... det er som om af der ikke er en harddisk i men der står ikke noget med boot .......................
Avatar billede pr4nk Nybegynder
09. marts 2002 - 08:17 #6
Jeg snakker med min nabo om det .... ellers tak du
Avatar billede francke Nybegynder
09. marts 2002 - 08:22 #7
Skal det forståes sådan at maskinen slet ikke vil starte op?
Avatar billede francke Nybegynder
09. marts 2002 - 08:26 #8
fiskesuppe> Flot af!  Manden har 20 point! Skal han give sin bare røv som point også??
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
09. marts 2002 - 12:06 #9
francke > Slap dog af mand