Avatar billede webinfo Nybegynder
08. marts 2002 - 23:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Et system !!!

hay alle sammen nogen der har lyst til at lave et Script system til mig noget lilen det der er på 4u2x.dk !!!! da jeg manger såden et !!! vis i vil høre nermer på hvor den det skal være skal i bare lige skrive det oki Zez alle sammen !
Avatar billede jonas- Nybegynder
08. marts 2002 - 23:38 #1
Prøv lige at forklar hvad 4u2x er for noget...
Er det et fileuploadsystem eller hva?!
Avatar billede smooth Nybegynder
09. marts 2002 - 00:08 #2
Hvad tænker du på ? Der er ikke megt kød på det scipts.

Hilsen
Smooth
WebSteps.dk
Avatar billede tipsen Nybegynder
09. marts 2002 - 01:47 #3
damn - det kan være svært at læse og forstå spørgsmål når folk glemmer nudansk ordbog...
Avatar billede webinfo Nybegynder
09. marts 2002 - 11:13 #4
dem der laver det beste får 200 point !!! så lave bare løse !!! i bestemmer selv hvordan den skal se ud
Avatar billede tipsen Nybegynder
09. marts 2002 - 11:58 #5
webinfo: Jeg tror ikke, at der er nogen som har den fjerneste anelse om, hvad du gerne vil have!
Avatar billede smooth Nybegynder
10. marts 2002 - 16:53 #6
Hallo dreng hvad i H tænker du på ??
Tag dig sammen og skrive hvad er det du vil have hjælp ti/med !

Hilsen
Smooth
Avatar billede webinfo Nybegynder
18. marts 2002 - 12:24 #7
oki det jeg vil have hjælp til er et script system hvor man kan hente scrtip fra !!! list som ASP.dk !!! men denne her side skal bare være med bruger info og såden noget nogen der ikek forstå det nu så skriv det lige !!!
Avatar billede webinfo Nybegynder
03. april 2002 - 11:57 #8
oki der er igen hjælp her zez alle sammen !