Avatar billede bergeren Nybegynder
08. marts 2002 - 22:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hente film

Er der nogen måde jeg kan downloade denne film
http://www.dk4.dk/asx/dk4_uni/dk4uni_holger_bech_100.asx
???
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
08. marts 2002 - 22:12 #1
når du har set hele filmen, så skulle den gerne ligge i dit 'Temporary internet files' bibliotek....
Dén finder du så i Windows mappen
Avatar billede bergeren Nybegynder
08. marts 2002 - 22:13 #2
Prøver da ad
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
08. marts 2002 - 22:15 #3
Hvis du f.eks. også ser mpg film over nettet, så ligger de også i den mappe...
Her er stien til den : C:\Windows\Temporary Internet Files\
Avatar billede bergeren Nybegynder
09. marts 2002 - 11:57 #4
Det virker ikke! Der ligger bare en genvej til et streamet i den mappe!
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
09. marts 2002 - 11:59 #5
Okay - Vidste ikke at en asx film var en stream. Men hvis det er det, så kan du ikke. Kun de film som skal indlæses inden du kan se dem.
Sorry
Avatar billede bentn Nybegynder
10. marts 2002 - 17:57 #6
Skal man gemme stream filer skal man crappe det direkte med dvs. capture programmer
HyperCam kan bruges.. http://www.hyperionics.com/index.html

Det ligesom optager det der foregår på din skærm.Hvis du skriver et indlæg på eksperten kan det optage det.Spiller du en movie kan du optage det og gemme som AVI.
Du trækker et omrids af det sted på skærmen du vil optage.i dettte tilfælde din fil.

Det kan dog godt være lidt rod med at få lyd og billede til at passe sammen,men det er noget med options man skal ind i..

held og lykke.
Avatar billede phejndorf Nybegynder
16. marts 2002 - 23:50 #7
Programmet ASFrecorder kan fange streamet video. Der er en beskrivelse her: http://www.video-list.com/faq/asfrecorder/

Men selve programmet skal du nok lede lidt efter da det ikke supporteres længere...
Avatar billede bergeren Nybegynder
19. marts 2002 - 09:03 #8
Det hjalp jo ikke meget så jeg må vel bare se den over nettet
Avatar billede phejndorf Nybegynder
19. marts 2002 - 22:24 #9
Du er dog en underlig sur snegl at prøve at hjælpe... Har du overhovedet ledt efter programmet? Det tog mig max. 5 minutter at finde det på Google (ftp://ftp.pcworld.co.nz/pcworld/files/Feb2001/ASFRecorder.zip), og endnu kortere at begynde at downloade den nævnte fil!
Avatar billede bentn Nybegynder
21. marts 2002 - 20:38 #10
Helt enige, phejndorf