Avatar billede amd Nybegynder
08. marts 2002 - 21:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CS! HASTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HEJ!
Jeg sidder i et netparty hvor vi gerne skulle kunne spille counterstrike via LAN men det virker ikk! når den ene har lavt en bane og den anden prøver at logge på så siger den at den ikke kunne  komme på serveren fordi det er beregnet til LAN (calss c) når jeg hiver adsl stikket ud kan de andre ik finde det hostede spil??
Avatar billede pr4nk Nybegynder
08. marts 2002 - 21:13 #1
Jeg kan gøre så i kan spille over lan .. men  ikke over internet !
Avatar billede digitalan Nybegynder
08. marts 2002 - 21:18 #2
subnet mask er forkert!
Avatar billede jakeman Nybegynder
09. marts 2002 - 16:15 #3
Det er sikkert fordi du har oprettet et game under internet istedet for LAN!
Avatar billede nixon Juniormester
09. marts 2002 - 16:20 #4
mangler du stadigvæk hjælp ?

hvad slags server taler du om?
kan i se hinanden ?
Avatar billede amd Nybegynder
09. marts 2002 - 16:24 #5
Nej vi kunne ikke se hinanden vi kom slet ikke ind, men jeg løste det selv jeg tog ADSL stikket ud og genstartede computerne så virkede det:-)