Avatar billede lakse Nybegynder
08. marts 2002 - 20:23 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

NY JOHNNYBRIAN...

Hej eksperter

Vi har lige afsluttet vores skoleprojekt. Kan vi ikke få lidt konstruktiv kritik af siden.
1. Farver
2. Funktioner
3. Indhold (mangelfuldt endnu)
4. Brugervenlighed
5. Ideen
6. osv

Håber i gider bruge lidt tid på siden:=)
Avatar billede lakse Nybegynder
08. marts 2002 - 20:24 #1
Avatar billede elkrog Nybegynder
08. marts 2002 - 20:28 #2
Titel skal være: Så kører vi...
Jeg kan ikke trykke på skipintro knappen
Avatar billede ducks Nybegynder
08. marts 2002 - 20:28 #3
Knapperne til venstre er ikke så kønne og baggrunden i midten kunne også godt have en anden farve. Brug Arial til teksten, den er meget flottere Times er mere en udprintnings skrift. :)
Avatar billede elkrog Nybegynder
08. marts 2002 - 20:31 #4
Enig med Ducks.
Det er i det hele taget skidt at bruge mange forskellige fonte.
Hold jer til den samme hele vejen igennem.
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
08. marts 2002 - 20:31 #5
Jeg synes at menu'en er lidt kedelig..... Skrifttypen burde være verdena eller arial... (eller noget standard-net-noget) - og så synes jeg heller ikke at reklamebannerene på siden pynter!

Ellers ser det da meget pænt ud :P

MVH - Thomas
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
08. marts 2002 - 20:32 #6
dér var jeg lidt sløv :P
Avatar billede swordcat Nybegynder
08. marts 2002 - 20:33 #7
1)Farverne passer ikke særlig godt sammen, tænker på den gule farve prøv heller noget andet. (måske en silver-farve)

2)Funktionerne de er som de skal være

3)Sjove :O) men ligner noget man har set mange gange før....prøv at være mere orginale

4)Er i top, der er ikke så meget at snakke om her ;)

5)Jaajoo som jeg har sagt det før: "Det er set før"

Det er sku en meget underholdene side, men jeg tror ikke at den holder i længden. Prøv med et nyt koncept....Ja jeg ved godt at det er ret nemt at sidde her og sige det :O)
Avatar billede startfirma Nybegynder
09. marts 2002 - 07:38 #8
Jeg har kun lige lyst til at svare helt overordnet denne gang :)

Idéen er kanon, og det er godt lavet og det hele er johnnybrian :)

Hvis du kunne formå at lave en side med alle sådan nogle johnnybrian ting.. alufælge, bass-enheder og babesliste m.m så kunne du måske gå hen at få ret mange besøgende. Der er mange mænd der er lidt skabs-johnnybrian, og resten tror jeg synes det vil være sjovt at se hvad der er trend for johnnybrian'er :)

iøvrigt Fed flask :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. marts 2002 - 10:40 #9
En flot intro!

Selve siden er efter min mening rigtig flot, enkel og brugervenlig.
Der er ikke så meget der kan kritiseres, men hvis jeg lige skulle sætte fingeren på noget så ville det være at du har to menusystemer
Avatar billede roedz Nybegynder
09. marts 2002 - 12:34 #10
God side, som lever op til navnaet :)

Den fungere og rigtig godt, fandt ikke nogle bugs, så det er en god ting.

men jeg kan ikke lide menuen over til venstre, den er simplethen for brugt, kunne du ikke finde på en mere uptodate menu-del...

// Lars
www.9ia.dk
Avatar billede lakse Nybegynder
09. marts 2002 - 17:15 #11
Jeg mente da også at vi havde brugt Verdana til det meste..
Skip intro knap bliver rette så den er nemmere at bruge.
Der kommer en anden navigation i venstre side.
Vi overvejer pt. et andet farve valg.
Vi arbejder pt. på at finde nogle personer som gider lave lidt artikler til os. Eller andre som kan bidrage til projektet. Det her var egentlig kun ment som sjov, men de fleste personer vi har snakket med, mener at ideen er ok.
Avatar billede sousa Nybegynder
10. marts 2002 - 15:27 #12
sej hjemmeside dit spil er helt ok men det er jo på svensk
Avatar billede lakse Nybegynder
11. marts 2002 - 18:25 #13
Tak for hjælpen ..jeg har fordelt ud fra de input som var relevante for os.