Avatar billede zux Nybegynder
01. juni 2000 - 23:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Recommend this site to a friend

Can anyone create a "Recommend this site to a friend" script for me? I just want a text-field with My name, My e-mailadresse, Receviers name, Receviers mailadresse and short message. I also want to include my own message. I don't know ANYTHING about PERL, so please tell how to do it to :) Send as mail:
vegeland85@hotmail.com or answer here.
Avatar billede s Nybegynder
01. juni 2000 - 23:43 #1
Perl? Why not ASP?
Avatar billede zux Nybegynder
01. juni 2000 - 23:47 #2
Yeah yeah whatever... But I need a little tutorial who helps me with installing it too :)
Avatar billede s Nybegynder
02. juni 2000 - 00:00 #3
Checkout the documentation and the download-page for Internet Information Server (winNT)/Personal Web Server(win98) at http://www.microsoft.com
Avatar billede snowball Novice
02. juni 2000 - 00:05 #4
Take a look at this page. There's some scripts than can do what you want ;)

http://www.perlmasters.com/cgibin/search.cgi?category=Recommend%20Site

Snowball