Avatar billede traded Nybegynder
08. marts 2002 - 18:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hack jer til .swf-fil

Hej Alle jer.
Er der nogen der kan finde stien til flashfilen i http://www.altomflash.dk/flash.php?id=797 .
Han bruger javascript til at "gemme" flashfilen.
Kan i finde ud af at "hacke" jer frem til .swf-filen?
Det er helt lovligt, da han selv har taget filmen et andet sted fra..
Avatar billede traded Nybegynder
08. marts 2002 - 18:59 #1
Der må der være nogle hardcore der kan finde frem til flash filen?
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. marts 2002 - 19:00 #2
Det er da ikke lovligt at tage en kopi af hans ulovlige kopi - så gør du da bare det samme som ham... den holder ikke.
Avatar billede traded Nybegynder
08. marts 2002 - 19:01 #3
Men den er ikke ulovlig, da det er freeware
Avatar billede soreno Praktikant
08. marts 2002 - 19:02 #4
søg efter den i dine temporary internet files (hvis du bruger ie) (søg efter *.swf)
Avatar billede nixon Juniormester
08. marts 2002 - 19:03 #5
den ligger på din computer når først du har været inde på siden .. den hedder "Hunt%20&%20Kill%20Bin%20Laden[1].swf" eller "Hunt & Kill Bin Laden[1].swf"

ligger i den \windows\midlertidig internet-filer