Avatar billede romolo Nybegynder
08. marts 2002 - 18:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tekst på billede???

Jeg har en masse billeder hvor jeg gerne skulle have en lille tekst i det ene hjørne... Findes der et program der kan telføje en tekst til flere billeder af gangen. Uden jeg skal åbne et billede af gangen???
Avatar billede pr4nk Nybegynder
08. marts 2002 - 18:28 #1
Ja Adobe !
Avatar billede romolo Nybegynder
08. marts 2002 - 18:31 #2
Adobe?? Kender det ikke. Hvor kan jeg finde det??
Avatar billede hojben Novice
08. marts 2002 - 18:32 #3
www.adobe.com

Men det er jo så kun firmaet...
Avatar billede romolo Nybegynder
08. marts 2002 - 18:32 #4
Adobe!! De laver mange programmer.. hvilket et skal jeg bruge?
Avatar billede hojben Novice
08. marts 2002 - 18:34 #5
men tvivler på at de har et program som kan gøre det som en automatisk process..
Avatar billede romolo Nybegynder
08. marts 2002 - 18:37 #6
Det må der være. Jeg tror ikke på Netdate, Denmarkbynight, Scor Og mange andre der har det. Skriver teksten på et billede af gangen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. marts 2002 - 20:28 #7
jeg tror pr4nk mener at Adobe Photoshop kan gøre det...

pr4nk> det har man som privatpåerson sgu da ikke råd til at købe...
Avatar billede romolo Nybegynder
16. marts 2002 - 18:34 #8
Lukker