Avatar billede mufboy Nybegynder
08. marts 2002 - 13:44 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Divx til Mpg

Mig og mine venner har lavet en film optaget med Divx pakker, der er problemet den skal jeg have lavet til en Vcd til DVD afspilleren, her er problemet jeg skal have et program der kan lave vores ret lange film fra Divx ud på 2 Cd'er som jeg kan se på min pc, her er hvad jeg skal bruge:

Et program der kan lave Divx til Mpg,
Og et program der kan dele Mpg over i 2 dele(eller mere).

Jeg skal kun bruge svar og ikke søgemaskiner..!
Og her er svar til alle der absolut skal spørge, ja min film er lovlig, vi har selv lavet den..

På forhånd tak..
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2002 - 13:54 #1
kig på www.vcdhelp.com der får du svar på alle dine spm :)
Avatar billede jimsim Nybegynder
08. marts 2002 - 13:55 #2
Mon ikke du kan finde svaret her: http://vcdhelp.com/divxtovcd.htm
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2002 - 13:55 #3
Avatar billede ghozt Nybegynder
08. marts 2002 - 13:58 #4
Se dog her.. Det kan læses på dansk! :

Convert > http://www.divxit.dk/artikler.php?artikel=24

Dele > http://www.divxit.dk/artikler.php?artikel=30
Avatar billede ghozt Nybegynder
08. marts 2002 - 13:59 #5
Det er mega nemt hvis man læser dem.. Det var sådan jeg fandt ud af det..

www.DivXit.dk <- Danmarks DivX samlested!
Avatar billede jimsim Nybegynder
08. marts 2002 - 14:02 #6
Jeg har ikke set noget kræv om at det skulle være på dansk...! men det er sikkert altid rart... ;)
Avatar billede mufboy Nybegynder
09. marts 2002 - 17:46 #7
Takker...
I har alle samme fået points fordi jeg har brugt lidt fra hver guide, det jeg ikke forstod på den ene forstod jeg på den anden... begge sider kan også meget mere end hvad jeg skal bruge så det er bare perfekt, 10 points til hver...