Avatar billede freakz Nybegynder
01. juni 2000 - 18:11 Der er 19 kommentarer

Flere downloads

hvordan får man IE til at downloade mere end 2 filer ??
Avatar billede phylox2 Nybegynder
01. juni 2000 - 18:26 #1
Det kan man vist ikke (en eller anden begrænsning) men du kan bruge http://www.getright.com i stedet for, hvor du kan downloade op til 99 filer på samme tid! ... SAMT resume support for "brækkede" download :)
Avatar billede einstein Nybegynder
01. juni 2000 - 18:36 #2
Nej brug Mass Downloader. Hvis du søger for at du altid dl. med den største fart mulig, da det kan åbne filen flere steder. Og det kan som getright og resume downloads.
http://download.cnet.com/downloads/0,10152,0-10059-110-1574099,00.html?gid=55313&tag=st.dl.10059-100-1574099-1574099.bn.10059-110-1574099
Avatar billede burningice Nybegynder
01. juni 2000 - 18:43 #3
Nej ved du nu hvad... du skal bruge Download Accelerator. Den kan det samme som Mass Downloader PLUS at den er GRATIS !!!!!!!! http://www.downloadaccelerator.com/
Avatar billede einstein Nybegynder
01. juni 2000 - 19:19 #4
Mass downloader er også gratis......foroeskellen på Download-Accelerator og Mass Downloader er at DA åbner filen 4 steder, mens du ved MD kan definere om du vil åbne 1 eller 57 forbindelser.
Avatar billede burningice Nybegynder
01. juni 2000 - 19:31 #5
Hvis den er gratis, hvorfor står der så på CNET.com:
License: Shareware
Note: The registered version costs $25
Avatar billede einstein Nybegynder
01. juni 2000 - 19:39 #6
hmmmmmm man kunne måske finde et crack til den..........
Avatar billede stigc Nybegynder
01. juni 2000 - 20:45 #7
Jeg downloader sku' da tit flere filer af gangen, igennem Explore!
Avatar billede freakz Nybegynder
01. juni 2000 - 22:47 #8
OK jge ville donwloade flere filer gennem EXPLOERE !!!!! jeg har get right og alt det andet skrammel men jeg vil gerne vide hvordan man gør i EXPLOERE for jeg ved man kan !!!
Avatar billede burningice Nybegynder
01. juni 2000 - 23:33 #9
Ok... for at komme til sagen :)
Jeg kan altså også godt downloade flere filer af gange. Det er godt nok i Win2k, men det burde jo være det samme over hele linjen. Får du nogle fejlmeddelelser eller lign. eller den vil bare ikke igang før de andre er afsluttede??
Avatar billede shandler Nybegynder
02. juni 2000 - 14:57 #10
det afhænger af hvilket site du henter fra, det er dem som sætter begrænsningen, ofte 2-3 downloads, pga. båndbredte.

Er det fra samme site eller forskellige sites, du henter fra?
hvis det er den samme, kan det være derfor.
For jeg har ikke nogle problemer med at hente 5 filer på engang. Og der er ikke nogle indstillinger i IE, som man kan sætte til dette.
Avatar billede freakz Nybegynder
02. juni 2000 - 18:11 #11
ok jeg kender folk der kan men jeg mener aldrig at jeg selv har haft mulig hed....

jeps de andre venter bare på at en af de 2 andre downloads er færdige... =(
Avatar billede milo Nybegynder
09. juni 2000 - 01:55 #12
kan sqda også sagtens downloade flere på en gang..har været oppe på 20 stk. tror jeg??
Avatar billede lp Nybegynder
15. juni 2000 - 19:37 #13
Normalt kan man kun downloade 2 filer fra samme server via HTTP, men ved at starte en ny IE browser kan du faktisk godt downloade 2 mere, og starter du en ny kan du hente yderligere 2.........så har du en forholdsvis ny computer som kan klare en 3-19 browsere på én gang kan du også komme op på en del filer ad gangen, du skal bare huske at starte dem op hele tiden og holde styr på hvor mange downloads du har gang i hver browser.
Jeg har nemlig oplevet at den begynder at downloade en 3. fil, hvis man lader den vente når man er igang med nr. 2. Når den så er færdig kommer den automatisk med den næste. Det der så kan være problemet er at du allerede i en anden browser er gået igang med eller allerede har hentet den fil som den langt om længe vil igang med så du skal altså holde tungen lige i munden :-)))

Happy downloading!

/LP
Avatar billede hallunoid Nybegynder
27. juni 2000 - 16:40 #14
Hvis du er frisk på at editere i registreringsdatabasen, så prøv det her. TAG EN BACKUP INDEN DU BEGYNDER ;).
- - -
All the new browsers, such as Netscape and Internet Explorer 4.0 all are set by default to only open 4 connections to each internet host.  That means that when you visit a page, only 4 items - images, pages, video, etc will open at the same time.

DirecPC is well capable of opening many, many more connections without even showing a slow down.  In fact, you will probably see a massive increase in the time it takes for pages to load.  A good value is 8 max connections to each server, which will double the existing limit.

In Internet Explorer, it will take a registry entry edit to achieve this.

Open Regedit.exe.

Open the registry path:  "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings"
Add / Edit the DWORD value "MaxConnectionsPerServer".  Enter the value "8" decimal.
You can also edit this entry with DPC Tweak, available in the downloads section.

CONCLUSION

    Your web browsing with IE should be a lot quicker and snappier now, with more items loading up at the same time.  If it is not working to your liking, then feel free to change the max connections setting from 8 to anything you wish.  Keep in mind however a too large number can actually slow down things, especially with your computer bogging down at that point.

Go back to Tips 'N Tricks
- - -
hallu
Avatar billede phylox2 Nybegynder
21. september 2000 - 15:41 #15
Kan vi få en afslutning på dette spørgsmål?
Avatar billede sen8or Nybegynder
27. september 2000 - 09:24 #16
Hejsa Freakz,

Hvis du giver mig din e-mail addr. så sender jeg dig et registreringsbase-tweak som kan give dig otte samtidige downloads!

Med venlig hilsen
SEN8OR - som ikke kan logge ind :-(
Avatar billede einstein Nybegynder
06. oktober 2000 - 07:30 #17
kommer de der point snart?
Avatar billede jsk5008 Nybegynder
06. oktober 2000 - 07:39 #18
Lidt uden for spørgsmålet.......

Personligt bruger jeg Reget, som er gratis, og hamrende effektivt. Især på en ADSL.  ;-)
Avatar billede sen8or Nybegynder
15. oktober 2000 - 17:05 #19
Hejsa FreakZ

Mangler du stadig svar? :-)

Med venlig hilsen
SEN8OR