Avatar billede kenneth_l Nybegynder
08. marts 2002 - 09:12 Der er 2 kommentarer

Automatisk upload

Hvordan laver jeg sådan på min hjemmeside at andre folk med password selv kan uploade tekst og billeder til min hjemmeside ?
Er det et javascript eller hvad ??
Avatar billede backside Nybegynder
08. marts 2002 - 09:23 #1
Der skal ASP eller PHP til.
Se evt. her: http://activedeveloper.dk
Avatar billede keysersoze Guru
08. marts 2002 - 10:13 #2
først og fremmest skal du bruge et serverside-sprog, dvs enten asp eller php

derefter skal du (helst) have fat i et uploadkomponent som du kan finde på www.activeserverpages.dk - der findes dog også eksempler på hvordan man kan uploade uden komponent, men de er ikke så effektive igen - eksempler på www.activeserverpages.dk og www.netcoders.dk