Avatar billede palle_anker Nybegynder
07. marts 2002 - 23:38 Der er 5 kommentarer

flash

jeg har brug for en person med kendskab til at lave små introer i flash....

det hele er freelance og folk med håb om penge kan ligeså godt glemme at søge det skal være gratis arbejdskræft.
eneste løn er 200 point herinde...
måske flere hvis mand vil ha lidt ud af det!!

jeg kan kontaktes på mig@mail.dk
eller på mIRC på #Ikast
Avatar billede fastwrite Nybegynder
07. marts 2002 - 23:53 #1
Hvad slags små introer drejer det sig om?
Avatar billede zoom Praktikant
08. marts 2002 - 08:43 #2
Hvad vil du have lavet så kan jeg se på sagen ?
Zoom
Avatar billede oersted Novice
08. marts 2002 - 09:32 #3
det er da OK, at du ikke vil betale for det jeg synes bare lige jeg vil fortælle dig, at 'freelance' IKKE betyder gratis, men derimod arbejde uden tilknytning til én bestemt arbejdsgiver..

/
Avatar billede hoejrup Nybegynder
08. marts 2002 - 09:51 #4
oersted> Nemlig! Freelance = betaling der normalt er højere end almindelig timeløn.

Leje af lokaler, forsikringer og transport med videre skal nemlig indregnes i prisen.

/per
Avatar billede palle_anker Nybegynder
09. marts 2002 - 10:36 #5
freelance betyder at få arbejdet gjort af en som har speciale i det og som laver for andre... det er jo ikke det samme som at sige det skal koste penge... og hvis i ikke vil lave noget for mig er det fint så lad være.

desuden vil jeg gerne om i kontakter min mail for at få nærmere oplysninger.